Patek philippe nautilus openen?? UPDATE *GEOPEND*

Nee hoor.
Ik snap het ook niet helemaal.

En met ons nog 6 man die het liever niet openbaar maken :shushing_face:

Ik heb liever die Yaris. Nou ja, liever de PP natuurlijk , want die gaat binnen n dag de deur uit voor dat geld.

4 likes

Hoe kan dit forum nog serieus genomen worden als er zo veel mensen zijn die nog denken dat dit een echte Patek is. Come on! Misschien mis ik de humor er van, diep triest dit.
Alleen die rotor al, jezus, bij een Swatch Sistem51 is ie nog mooier afgewerkt. :disappointed_relieved:

1 like

Weetje mirage. Jij doet gewoon niet meer mee.
Mocht je alleen al zo een platte automaat vinden uit China, dan krijg je mijn nautilus cadeau.

Ik vind het meer triest dat dit forum jou als lid heeft.
Als je 0,0 weet, dan kan je beter stil zijn

3 likes

Juist bij een System 51 is de rotor het lelijkste van het hele uurwerk…:blush:. Misschien even de juiste leesbril opzetten?

1 like

Er zijn hier tachtig plus andere gebruikers die de leesbril moeten versterken!

Nee hoor, het uurwerk is legit. Toon dan maar aan dat het niet zo is…:blush:

1 like

Ik wacht de uitslag af…

3 likes

Gaat weer mooi op het forum de afgelopen dagen. Veel leesvoer :grin:

2 likes

Correct, ik bezit enkel wat bescheiden Swatches. Ik zal me verder niet wagen in het duurdere segment, ik heb daar geen verstand van.

Tja… laten we daar maar op houden. Iedereen hier is gek behalve @Mirage
Ik wens je veel wijsheid toe en een goede nachtrust.

Voor hetzelfde neppe modelletje heb ik nog een link:

1 like

nuff said.
:sunglasses:

2 likes

Nou, nou. Nee.

1 like

Wat gaan we nou krijgen? Waarop baseer je dat?

1 like

Op te veel alcohol waarschijnlijk :wink:

2 likes

Er is 1 scherp iemand in dit topic die een aantal punten benoemd. Daarnaast, afwerking kast, rotor, band, wijzers, de twee twaalf uur batons zitten compleet uit het lood laast elkaar op de wijzerplaat etc

Daarnaast is de topicstarter opvallend deskundig op het gebied van replica uurwerken.
Deze post is van gisteren.
——
Onzin. Dit ding komt uit China en er zit een Chinese ISA307 Quartz uurwerk in.
ETA is ETA gemaakt in Zwitersland. Daarnaast zijn er wat Chinese fabrikanten (weet de naam even niet) die een paar automatische ETA’s exact hebben na gemaakt. Vooral de ETA Valjoux 7750, 2824 en 2836.
Maar dit uurwerk heeft niks met ETA te maken.
——

Doorgaans zijn mensen in het bezit van echte merkhorloges zelfden (nooit) zo op de hoogte van de namaak industrie. Tenzij je heerser bent op replica fora.
Jur, ik hoop dat ik het beleefd genoeg heb gehouden, maar dit topic is en blijft een blamage voor een horlogeforum.

2 likes

hoe komt dat zo scheef op 12 uur?

4 likes

Oh, ik doe even mee. Spuuglelijk, zeker in goud.

Dat Genta na z’n eerste patrijspoort nog ergens horloges mocht ontwerpen is mij al jaren een raadsel. :grinning:

4 likes

We have a winner

4 likes

Dat kan ook zomaar zijn omdat Patek z’n geld niet waard is.

Ik weet het niet hè, ik draag ook maar een optie aan. :grinning:

2 likes

Edit

Als de foto’s van het uurwerk niet van TS zijn, dan pas zou ik je geloven.

1 like