Patek Philippe novelties

Zoals verwacht heeft Patek de rest van de 2021 novelties gepresenteerd. Ik ben persoonlijk erg gecharmeerd van de nieuwe Perpetual :heart_eyes:

34 likes

Die eerste :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Mooi plat :pinching_hand:

Ik vind de bracelet iets minder geslaagd het doet wat gedateerd aan

Dit is mooi!
Kost dat?
Edit: 25k

7 likes

Die annual calendar op staal lijkt inderdaad iets minder geslaagd. Ik zou deze wel eens willen zien op een blauwe choco.

Prachtig inderdaad!
Alleen die lunette…ik weet het niet goed…

2 likes

Jawel joh, simpelweg prachtig :sunglasses: Dat gaat veel subtieler zijn om de pols dan op foto’s. Echt een topper dit met die geborstelde plaat.

2 likes

Blauw met blauw lederen band voor mij alstublieft :v:t2:

Dat zijn mooie modellen.
Alleen die laatste vind ik niet zo.

Oef. Dat is toch wel watertanden. Vooral die eerste met de zwarte plaat. Phoe!:heart_eyes:

1 like

Prachtig! Wat een elegantie.

Deze mag er wezen.
Maar er is wel iets waardoor ik het gevoel heb dat het horloge niet geheel compleet is…ik mis iets, weet niet wat.
Wel mooi.

Die andere…man man die dag en data blokken.
Wat een horror.
Buiten dat om ziet t er mooi HEEL mooi uit.
Maar ja, die blokken zijn er toch echt wel… brrrrrrrrr

2 likes

Op de grote Day-Date aanduiding na vind ik deze zeer fraai.
Echter waar dienen de twee dots aan de onderzijde voor als ik vragen mag?

image

1 like

Als ik mag gokken links dag of nacht, en rechts 3e jaar voor schrikkeljaar, want het is een perpetual calender. Ik vind die day date aanduiding geweldig.

edit; mooi gemaakt! Link naar video

Kost wat, maar dan heb je ook wat. Platinum 112k

10 likes

Dit is de mooiste ook, in mijn ogen.

1 like

Die laatste glimt me iets teveel, maar de rest is wel weer om van te watertanden.

Potverdrie!

Met zilveren plaat ook gaaf, maar die zwarte blijft de topper denk ik.

10 likes

De eerste gaat nog wel. De overige word ik niet heel enthousiast van. Maar ieder z’n ding, natuurlijk.

:exploding_head:

Na ja. Tag Heuer voor jou dan.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Zwarte Calatrava is de topper. Wil m wel eens in het echt zien. Het enige wat ik me nog afvraag is of die wijzers niet nèt te fors/breed zijn. Doen me denken aan die wijzers op de nieuwe GS modellen. VC Patrimony doet dat wellicht mooier.

1 like

Oef, die eerste is waanzinnig!

Die laatste doet me een beetje denken aan van die Ronda chronografen waar het binnenwerk te klein is voor de kast. Alsof ze scheel kijken of op Pavel Nedved lijken :see_no_evil:

1 like