Eens gewisseld van standard issue black croco naar wat anders. Meningen?
Prachtig!
Neem het even op met Thierry
Beter !
Ik vind het een prima argument.
Geen kwantiteit maar kwaliteit.
Wel weer raar dat Thierry daar nu al achter komt:joy:
Kwaliteit hadden ze al en ik denk dat ze op deze manier ook kwantiteit proberen te creëren.
De grap is dat (behalve Nautilus en Aquanaut) alles ondertussen wel beschikbaar is gekomen in de winkels
En dus betere kwaliteit . En ik bedoelde niet de horloges maar de winkels en hun aanbod.
Dit dus. Dat alleen al bevestigd mn mening
Regeren is vooruitzien. Dit zullen de zwakke broeders zijn die niet verder kunnen investeren, niet op toplocaties zitten, en/of zelfs in de grootste bullmarkt in tijden de damesmodellen niet verkocht kregen.
Ik wilde gisteren een Calatrava bekijken bij Schaap en Citroen. Er was geen voorraad. Ik ging maar weer weg.
'De beste raad is voorraad.’
M’n grootvader Zaliger de grootindustrieel zei het al.
Dat is nogal een grote range, welke ging je bekijken ?
Ik had de 5227 in mijn hoofd toen ik binnenstapte, in rose dan wel geelgoud. Ik zie in de Patek brochure 4 andere Calatrava modellen (afgezien van de damesmodellen), waarvan de 6119 me ook aanspreekt.
Het is zeker geen favoriet bedrijf van me (verre van) maar volgens mij heb ik de 6119 bij Steltman in Den Haag gezien. Ik zou even bellen, kan je em iig even bekijken
Ik had er laatst één van een kennis in handen in witgoud met crème wijzerplaat en hunter case. Dat is toch ook wel erg mooi, categorie understated luxury. Maar ik moet zeggen dat ik de combi van rosé en clou de paris lunette in een moderne kastvorm nog net iets chiquer vind. En echt Patek natuurlijk.
Fenomenaal ding. Er was er gisteren op de GTG ook 1 die ik met veel plezier even heb gedragen. Prachtige kast en lugs en de dial layout vind ik geweldig.
OK deze zag ik weet niet aankomen.
Ik hou bij hoeveel Patek dealers er zijn in de wereld.
31-01-2024 was het getal 340, toen was Rotterdam er net afgevallen.
Vandaag is het 296 !!!
Ik heb het nog even gechecked op de Patek site en die heeft ook 296 aan. Er zijn dus 44 verdwenen in één klap
wow
Het argument dat er dan per boutique meer verkrijgbaar is… Je hebt dan als klant toch ook meer “concurrentie” bij een Boutique? Meer kapers op de kust. Heavy hitters met meer spending power?