Koop dan!
ik vind ze toch wel mooi
Wie had gedacht dat het grote Patek in 2024 het meeste uitpakt met spijkerstof bandjes
Ter verdediging, heb ik veel rare handcraft collectie stukken voorbij zien komen en is dat iets dat ik alleen maar kan aanmoedigen en waarderen. Ik hoop dat Patek steeds meer die kant op kan/durft te bewegen.zou mooi zijn als de verkopen van nautilus en aquanaut de rare hand crafts financieren, zoals bij Porsche de SUV’s de 911 in leven houden.
Die handcraft is echt geweldig mooi gedaan. Hoewel ik t nooit zou kopen
Die was ook al gelekt, samen met die perpetual calendar. Maar die had ik niet gepost.
Blijft wel een bijzonder model.
Nou het lijkt er vooral op dat ze dezelfde leverancier hebben
Dat is wel pijnlijk, volgens mij mogen die twee elkaar niet zo. Dus dat zal niet lekker vallen
Die AP (op z’n kop hier) is IMO vooral een rommeltje. Ben in beide manufacturen geweest en heb er in beide gevallen geluncht (2007).
Beide merken ruim buiten mijn “reach” maar de fout die vaak gemaakt wordt; is - zo veel mogelijk subdials en chapter-rings plaatsen als je maar kwijt kunt. De eenvoud en overzichtelijkheid zijn soms ver weg.
Don’t do that!
Hoewel, als je in het PP museum bent geweest - of een paar keer, zoals ik - besef je wel dat de lat een halve eeuw terug wel wat lager lag wat betreft de wijzerplaat.
Hee, die linker denk ik te kennen.
Dat is denk ik wel de mooiste van de twee.
Ik begrijp niet waar je op doelt, iedere subdial heeft een duidelijke functie. Het is een quantième perpetual, dan heb je toch echt de subdials nodig. Een QP mét weeknummeraanduiding is helemaal gaaf, die zijn er amper, sterker nog, volgens mij is dit de enige? Die complicatie moet je toch ergens kwijt?
Typografie/fond is imo niet mooi, maar wel een keer wat anders.
Het is hier ook de combo met de “open face” wijzerplaat. Maakt het wel heel druk.
Nee? Dat wist ik niet!