Patek Philippe only (Deel 1)

Nee, totaal niks. Maar heb wel youtubefilmpjes gezien waar t wel goed hoorbaar was.

Super nice!
Ik sta op de lijst voor een 5164A, maar eerst mijn 5212A ontvangen :smile:

2 likes

Mijn 5524G is wel hoorbaar, vroeger niet echt, nu meer. Maar ik maak me er niet druk over, meerdere mensen geven aan dat het de rotor horen, Op de watchgrapher zit hij nog steeds op -+ 0 seconden zonder beat error

3 likes

Van harte proficiat. Werkelijk een prachtig horloge! :ok_hand:

2 likes

Volgens mij ligt deze nu te koop bij Amsterdam Vintage Watches en heeft de beste man nu een Aquanaut

5212 ook tof!

Leuk verhaal om te lezen hoe Kelly een community gebouwd heeft in Noord-Amerika:

1 like

Weten jullie waar ik de retail prijzen kan vinden?

Helaas kan ik ze niet vinden op de website.

Brochure aanvragen dacht ik en anders gewoon model + list price op Google intikken.

1 like

Jawel hoor maar je moet weten waar je moet kijken. Komt die tip van flip… eeuh Pim… :smiley:

Je gaat naar de pagina van het horloge van jouw keuze, je klikt ergens in de pagina met je linkermuisknop en je kiest van “paginabron bekijken” (of zoiets). Je krijgt dan de broncode van de pagina voor je en je gaat zoeken in de pagina (control-F) op het woordje ‘price’ (zonder quotes). Je drukt ongeveer 5 of 6 keer op enter en je bent aangekomen bij een lange zin die de prijzen per land in hun lokale valuta bevat.

:white_check_mark:

8 likes

Genius!

This is some real innercirlcle shit! Mooi man!

2 likes

2 likes

Natuurlijk, er zit plastic om en de foto’s doen m geen recht. Maar wat een klatser van een horloge! (5204P)

20 likes

Very nice…
Ik wou je een PM sturen maar je acount is prive, zou je mij een PM kunnen sturen ?

1 like

Toch snap ik echt niet dat ze die subdials niet op de hartlijn van de wijzerplaat neerzetten. Zou het horloge zo veel beter in balans maken. :thinking:

Dit is zo’n belachelijk gecompliceerd uurwerk, mss heeft het daarmee te maken? Een perpetual calendar met splitseconds chronograaf.

Ik heb je een pm gedaan én profiel maar weer openbaar gemaakt. Is toch lastig met pm’s.

Niet uitgesloten inderdaad; maar ze kunnen het blijkbaar wel:

Maar misschien is dit geen split seconds?

Niet dat het er wat toe doet want de kans dat ik ooit zo veel geld aan een horloge zou kunnen uitgeven acht ik nihil, maar die afgezakte subdials zou voor mij echt no-go zijn; dan maar geen split seconds. :sunglasses:

9 likes

Dit is een “gewone”. Zit geen Pusher in de kroon. Idd, een kwart miljoen euro’s is best een bedrag.

1 like