Stoort mij eigenlijk nog steeds, je weet wat ik moest aftikken. Maar dat had netter gekund, toch maar in het blauw zetten? Wat denk jij John???
Weglaten of iets korter, vierkantje, was mooier, zei het toen al.
Alleen omdat die jongen over de ook schuine indice op 8 begon nam je m toch.
Snap je ergernis wel.
Denk niet dat je m hier kwijt raakt trouwens.
Je kunt m inruilen voor de twotone Cubitus, hoewel misschien is die te groot voor je.
Twijfel, twijfel, twijfel in het blauw of doorschuiven naar Assie of idd inruilen tegen die Cubitus. Wil ik wel geld toe hebben natuurlijk
Als die er bij was geweest toen had je die twee Rolexen en de Nautilus nóóit mogen kopen!
Als ze dat schuine kantje niet erg vindt zou ik m gelijk overdragen en zelf iets anders halen, in januari dan want deze maand koopstop toch?
Of was je dat al vergeten?
Nee joh natuurlijk niet. Werd wel gek van die verkoper die wilde maar die gouden rootbeer slijten en ik was toch duidelijk 36mm is mij te klein. Maar snapte hem wel, de bonus in december he
Mooi man! Top level spul.
Gefeliciteerd Ferry. Je blijft ons verrassen
Op Fratello net geleerd over de ‘gondolo gang’.
Lijkt me nog iets voor hier…
Beetje groot misschien, maar verder niets mis met de gondolo.
de Vomitus
Als die krengen in de etalage liggen lopen ze hard.
Maar er zal wel een bordje gereserveerd bij staan
Die is te groot.
Nee hij stond roerloos op een standaard
Er stond alleen een bordje Cubitus bij
Heel mooi! Gefeliciteerd!
die kon mij ook wel bevallen
Vrijdagmiddag nog wel…
Ene kant wel (liever 38-39mm), andere kant mag het vanwege alle complicaties, donkere dial en mooie looks.
Looks zijn super. Complicaties ook. Maar als je dezelfde complicaties in een vintage kast vindt, dan is deze gewoon te groot.
Heb zowel modern als vintage naast elkaar gezien en dan valt dat pas op.
Als je deze pp los ziet valt het minder op.
Beetje 36mm dd vs 40mm dd. Is het gewoon net niet.