Zo’n horloge verdraagt geen tatto’s op de draagpols!
Kan hem moeilijk op me buik binden
Ja hij heeft hem gekocht om te dragen, niet om in een doosje te bewaren. Maar ikzelf zou er denk ik toch wel iets voorzichtiger mee zijn.
Damnnn met dit horloge geweld kan ik me niet meten.
Schitterend
Gaat er nog iemand die Patek opduiken die AVW gisteren in de gracht heeft laten pleuren?
zal wel voor de publiciteit gedaan zijn met een neppertje, maar een dronkemansactie is ook niet uit te sluiten
Door dit op HF te posten ben jij het levende bewijs van Jaspers marketing.
Niks dan respect voor de marketing van die man👌
Maargoed, ik ga ff mijn duikbril zoeken op zolder nu
Gaaf dat hij het horloge ook echt draagt zoals een horloge gedragen hoort te worden!
Idd, kan me niet voorstellen dat met een pas verkochte Patek wordt gedragen en daarna een flesje mee wordt geopend
Patek heeft een nieuwe Pilot Travel Time uitgebracht. 37,5mm witgoud in blauw. 324 S C FUS calibre
Nice
Zeker. Goede maat ook. Maar die uur pushers lijken toch best wel wat lomp. Daar hadden ze beter wat subtielere chrono pushers voor kunnen gebruiken toch?
Toch mooi dat 90% van de personen die dit horloge zullen kopen mannelijk zijn.
Ze lijken misschien lomp maar op mijn 5524 valt het enorm mee
Klopt, alles onder de 17mm gaat waarschijnlijk voor deze maat en het merendeel zal man zijn. Maar hij is wel vet.
Enige wat ik tegen dit model zou hebben is dat de nieuwprijs best hoog is (bijna 50K) en je voor 37K al een pre-owned 7234A limited edition hebt… Iets mooiere kleur en limited
Ik zat net het nieuws te kijken en volgens mij zag ik een Patek Aquanout 5066 om zijn pols
Goede smaak heeft die man, zowel in ploeg als in horloge
Wie Schmidt? Zag het ook ja.
Er komen binnenkort nog wat foto’s van het uurwerk maar eerst deze even
Het originele, maar niet zo mooie, bruine bandje eraf gehaald en eerst maar even een fromateel bandje erop
Zeer mooi
Heel gaaf horloge! Met bruikbare complicatie ook
Super strak!
Is de kast bij patek gedaan? Kosten te overzien?
Heb mij 5980r 2 jaar geleden ook laten doen en hij was weer als nieuw.
Zal hier een before - after foto posten.