Patek Philippe only (Deel 1)

Zo’n horloge verdraagt geen tatto’s op de draagpols!

1 like

Kan hem moeilijk op me buik binden :joy:

4 likes

Ja hij heeft hem gekocht om te dragen, niet om in een doosje te bewaren. Maar ikzelf zou er denk ik toch wel iets voorzichtiger mee zijn.

2 likes

21 likes

Damnnn met dit horloge geweld kan ik me niet meten.

Schitterend

1 like

Gaat er nog iemand die Patek opduiken die AVW gisteren in de gracht heeft laten pleuren?

zal wel voor de publiciteit gedaan zijn met een neppertje, maar een dronkemansactie is ook niet uit te sluiten :rofl:

2 likes

Door dit op HF te posten ben jij het levende bewijs van Jaspers marketing.

1 like

Niks dan respect voor de marketing van die man👌

Maargoed, ik ga ff mijn duikbril zoeken op zolder nu :wave::wave:

2 likes

Gaaf dat hij het horloge ook echt draagt zoals een horloge gedragen hoort te worden!

2 likes

Idd, kan me niet voorstellen dat met een pas verkochte Patek wordt gedragen en daarna een flesje mee wordt geopend

2 likes

Patek heeft een nieuwe Pilot Travel Time uitgebracht. 37,5mm witgoud in blauw. 324 S C FUS calibre

Nice :heart_eyes:

4 likes

Zeker. Goede maat ook. Maar die uur pushers lijken toch best wel wat lomp. Daar hadden ze beter wat subtielere chrono pushers voor kunnen gebruiken toch?

1 like

Toch mooi dat 90% van de personen die dit horloge zullen kopen mannelijk zijn.

1 like

Ze lijken misschien lomp maar op mijn 5524 valt het enorm mee

Klopt, alles onder de 17mm gaat waarschijnlijk voor deze maat en het merendeel zal man zijn. Maar hij is wel vet.

Enige wat ik tegen dit model zou hebben is dat de nieuwprijs best hoog is (bijna 50K) en je voor 37K al een pre-owned 7234A limited edition hebt… Iets mooiere kleur en limited :smiley:

Ik zat net het nieuws te kijken en volgens mij zag ik een Patek Aquanout 5066 om zijn pols :grinning:
Goede smaak heeft die man, zowel in ploeg als in horloge :grinning:

Wie Schmidt? Zag het ook ja.

1 like

Er komen binnenkort nog wat foto’s van het uurwerk maar eerst deze even :smile:
Het originele, maar niet zo mooie, bruine bandje eraf gehaald en eerst maar even een fromateel bandje erop :smile:

20 likes

Zeer mooi

1 like

Heel gaaf horloge! Met bruikbare complicatie ook

1 like

Super strak!

Is de kast bij patek gedaan? Kosten te overzien?

Heb mij 5980r 2 jaar geleden ook laten doen en hij was weer als nieuw.

Zal hier een before - after foto posten.