Nieuwe aanwinst?
Wow…dat is inderdaad heel erg gaaf!
Sja, dat kan tegenwoordig hoor. Niks mis mee om je innerlijke geslacht te omhelzen.
ik heb zo’n vermoeden dat je dit niet bedoelde…
Scherp.
Vet!
Ik heb vandaag een half uurtje ingericht om een foto te nemen van mijn 5212 om het moment te pakken wanneer alle wijzers op twaalf staan. Ja ik weet dat je het ook handmatig kan doen maar het gaat mij om de beleving en zo vaak wordt het geen twaalf uur in week 53. Tevens is 3 mijn ‘lucky number’ en flipt de datum vanavond iets voor twaalf uur, vandaar nu !!
Mooie foto Pim. Leuk moment om een foto te maken.
Leuk berichtje. Wordt tijd om het horloge te updaten met een nieuw uurwerk? Stoppen met productie lijkt me noet waarschijnlijk toch.
Toch jeukt het mij dat de kleine seconde non-stop naast de indices zit…
Ben ik de enige die het ziet?
Nee zie het ook
Idd…nu je het zegt. Dat is wel een misser (tenzij het een vertekend beeld is vanwege licht zij aanzicht).
Is het gek als ik bij Patek precies twaalf uur had verwacht?
Desalniettemin een prachtig en bewonderenswaardig horloge!
Nee. Maar ook daar kan een horlogemaker gezeten hebben met een kater van een goed feestje.
Laveloos van de raclette Zwitsers maken nog minder grappen dan Duitsers
Uit het artikel:
Patek Philippe’s CEO Thierry Stern stated multiple times that he could stop the production of the reference 5711. “If I was really courageous, I should stop Nautilus (…) We’ve made enough now,” he said.
Mooie comment eronder:
A bit like the CEO of Ford saying “I know that the Fiesta is our biggest seller and makes us enormous amounts of money but I think we have made enough”.
Toch geniaal als je als merk zo je eigen koers kunt bepalen
Ik ben het wel met je eens, maar ik heb nog geen enkel horloge gezien wat het precies op 00:00 uur doet Zelfs mijn Rolexen niet.
Het is dus kennelijk geen exacte wetenschap, raar genoeg.
Ik ben benieuwd of hij het gaat doen, ik zou als bezitter er dubbel inzitten. Leuk als je horloge zeldzamer wordt, vervellend als je het ding niet meer durft te dragen omdat de prijzen door het dak zijn gegaan (nog erger dan nu)
Volgens mij is dit door de horlogemaker wel “uit te lijnen”, maar alleen wij gekkies hier op t forum kijken daarnaar. En nog maar een kleine minderheid daarvan wss. Waarvan ik er ook een ben…
Is er makkelijk aan een witgouden 7234G-001 te komen volgens jullie? Of is dit een schaars model zoals de populaire Rolex modellen?