Patek Philippe only (Deel 1)

Heb je ook een foto vanaf de voorkant?

Het bovenste bandje is niet meer in mijn bezit en teruggegaan naar de verkoper. Het was mat bruin

De onderste twee bandjes zijn lak kroko leer. Als je wilt maak ik daar met alle plezier een foto van maar het voegt eigenlijk niks toe aan de informatie.

Het horloge is trouwens een Calatrava 5107J

2 likes

Gave wijzerplaat :heart_eyes:

Ik heb hem gelukkig wel via origineel kanaal, maar ben ondertussen weer terug naar bruin. Toch de mooiere keuze.

Ik wil nog wel een mattere donkerbruine band en ook iets dikker gevuld.

33 likes

Denk dat de vrouw of de private jet het duurste in onderhoud is…

1 like

Echt een fenomenaal horloge! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ze is subliem :heart_eyes:!

1 like

hoe weet jij dat? niemand op internet heeft een vrouw.

Ik ben even aan het schoonmaken, wel het koppie erbij houden :smile:

35 likes

Geweldige set zo!
Hoe bevalt de 5212?

1 like

De 5212 was, is en zal altijd mijn grail watch blijven. Ik heb 1,5 jaar op dat ding gewacht en het was het waard…

Het gevoel tijdens het dragen is voor mij iets super speciaals, hij is licht, mooi, bruikbaar en uniek.
Om het voor mij af te maken had het alleen nog een perpetual moeten zijn en waterdicht. (dan was het waarchijnlijk niet meer van mijnpols afgekomen :joy: )

14/10 !

5 likes

Heel cool!
Die weekly calendar is inderdaad een hele bruikbare complicatie, die zou ik bijna dagelijks gebruiken.

Ik twijfel alleen een beetje over het font. Het oogt op foto’s soms wat rommelig.

2 likes

Snap ik, maar volgens mij is dit het eerste horloge met een compleet handgeschreven font van de horlogmaker zelf.
Als ik het goed geteld heb zijn er 3 variaties van elk getal te vinden en hoewel ik in het begin twijfelde is het nu één van de features die het horloge afmaken

3 likes

Die 7234 is echt mijn Grail watch :heart_eyes:

1 like

Met jouw polsen snap ik dat :joy:

Het zou mij net te klein zijn, de 5524 zou wel een mm kleiner mogen maar dat verpest de fun niet. Ik hoop dit jaar er een 5164A bij te kunnen doen om de PP collectie echt af te maken.

Dan in de toekomst nog een nieuwe calatrava… BOEM !! collectie !!

2 likes

De dames editie?

3 likes

Yes, die is met 37.25 dus heel geschikt voor heren (aantal instagrammerts dragen hem ook gewoon).

3 likes

Hij is er ook in witgoud

Mooi en limited !!

3 likes

Ach, zolang er geen steentjes in zitten zou ik er ook geen probleem mee hebben…

1 like

Je zou niet zeggen dat dit een ladies piece is :sweat_smile:

13 likes