Patek Philippe only (Deel 1)

34 likes

Hoe bevalt de van moof? Fraai horloge uiteraard.

1 like

Echt perfect! Zeker met de Moofer app ondersteuning
tot 37km p uur

1 like

Ah top, ik dacht dat dat niet meer kon. Toffe fiets met een zeer fraai horloge! Enjoy🤩

1 like

BMW ingeruild op Patek en nu met de fiets dus? :joy:

1 like

Ja klopt, keuzes maken…

4 likes

Het is alweer de 17de, tsssssk

33 likes

Goh! Maar belangrijker, wat voor week is t eigenlijk?!??

1 like

Understatement: f*cking vet en gaaf :star_struck:

2 likes

JE HEBT GELIJK NATUURLIJK!!!

Week 37 :joy:

9 likes

Kleingeld :laughing:

Niet echt.

Wat een gast :laughing:

3 likes

Ik vraag me altijd af waar ze die stapel geld vandaan halen, de cash.
Ik hoorde laatst dat Floyd Mayweather het thuis laat bezorgen met een soort Brinck busje, en meer geld betaald dan dat hij krijgt voor die cash.

Yup gewoon bestellen.

wat een zielepiet :roll_eyes:

Echt bizar dat iemand die dial met de hand geschilderd heeft. Echt onmogelijk veel momenten om alsnog tijdens het proces de wijzerplaat te verneuken. Echt chappeau. Vakmanschap ten top. Erg knap gedaan…

4 likes

Dát is nog eens een échte heer

2 likes

De pure klasse van horlogerie. Het zit 'm in alle fijne details… Geweldig!

2 likes

Van de bank. Word gewoon bezorg. Het heeft een aantrekkingskracht op de doelgroep.
Om kort in te gaan op Floyd Mayweather; naast zijn boxcarriere heeft hij met zijn ‘The money team’ een soort van banen gecreeerd voor zijn vrienden en bekenden die samen met hem in nachtclubs en discotheken (betaald) komen en een ‘appearance’ doen. Wat neerkomt op: er komt muziek op, lamp op Floyd, hij zwaait, doet een koffertje open en gooit met stapels dollar biljetten. Prachtige show. Dat geld zit in een koffertje met een handboei vast aan de arm van een assistent. Hij staat er om bekend altijd minimaal $100.000 cash bij zich te hebben. Hij staat er ook om bekend dat hij niet 1 pagina van een Harry Potter boek kan voorlezen :joy: (50cent heeft hem ooit uitgedaagd). Zo, dat was m weer voor vandaag. Goed weekend allemaal

Uuhhmmm….
Even voor de duidelijkheid, het font (lettertype) is handgeschreven door een designer bij Patek.

Die platen worden gewoon gedrukt natuurlijk.

Het is niet zo dat iemand bij Patek al die platen handmatig zit te beschilderen :joy:.

13 likes

Hoe zou dat proces van bedrukken er uit zien?:sweat_smile: