Bedankt, ik heb de eerste 5 edities en was benieuwd of nummer 6 ondertussen misschien verschenen was. Sinds Covid lijken deze uitgaven gestopt te zijn.
Heb deze gekregen kan zomaar vijf in de kast hebben liggen…vond m.n. het boek voor verkopers met tabbladen erg gaaf…alle specs uitgelegd…heb je zelf een patek?
Jawel, het zijn mooie uitgaven, oorspronkelijk in Frans en Engels, de laatste edities ook in het Chinees.
Ik had 3 Patek’s, nu nog 1. En weer 2 in bestelling sinds 2018/2019.
Ik heb het pek, wie heeft de veren ???
Goede smaak is niet te koop
Sowieso al lelijk dus die nato boeit niet.
Ultrapoenig en patserig.
Moet deze hier? Of in AP only???
Waarom überhaupt op dit forum? Leuk idee, maar het eindresultaat staat ver van de originelen. Bovendien is het geen Patek en geen AP, maar een “hommage” (die de merken vast liever nooit geboren hadden willen zien worden).
Brrr.
Lillike PP met dito bandje
Is maar een gebbetje. Chill out
You come to the wrong neighborhood MotherF****
In PP only maken we geen grapjes
Daar kan je mee aankomen
Komt er nog een NA-topic van?
Was het niet van plan, wil mijn horlogecollectie een beetje van het forum houden (niet helemaal). Heb mijn foto’s ook zo ingesteld dat ze na twee weken verdwijnen
Tell me how!
Heel flauw gedaan
Foto’s extern hosten bij bijvoorbeeld imgbb.com en dan kan je bij het uploaden aangeven wanneer ze automatisch verwijderd moten worden.
Als je dan de phpbb insluitcodes aan nog even aanpast en de url tags eruit haalt dan valt het ook niet op dat de foto’s extern staan