Eens.
Ik vind Calatrava’s mooi tussen de 33 en 36mm. Alles wat groter is oogt niet meer elegant en uit verhouding.
Eens.
Ik vind Calatrava’s mooi tussen de 33 en 36mm. Alles wat groter is oogt niet meer elegant en uit verhouding.
Eens.
Ooit maakte Patek pareltjes zoals de 3998.
34 a 35MM is perfect.
Daarom staat Lange op de shortlist en blijven Patek en Vacheron en Jaeger (helaas) buiten beeld.
Poehee.
![]()
Ik vind dit meer dan prima kunnen eigenlijk. Het is dan formeel een dresser, maar in deze configuratie (ok met een ander bandje) toch erg sportief.
Ik denk dat zeker de grijze in 39 perfect ok is op iets bonkigere polsen.
Ftfy, 5196 is 37 ![]()
De 35mm staat jou ook het mooiste imho.
Beide mooi!
Hmm… op die grote pols is dat wel stijlvol, maar weinig “aanwezig”. Goed voor een echt geklede gelegenheid, maar dat zou groter toch mogen voor iedere dag, imo.
En zoiets hoor je toch echt gewoon elke dag te dragen…
Weet je, dit horloge is zo mooi irl, dat het eigenlijk niet uitmaakt. Dit is zo patek. Of je nou denkt dat die te klein is of niet.
De drager op die 20cm pols, is alleen maar horloges van 41-46mm gewend. Neeeee zegt die, dat draag ik niet. Veel te klein. Tot dat die hem omdeed…
Maar zo is het vaak. Eerst irl zien dan kun je pas echt een mening vormen.
Ik kocht deze patek min of meer van de pols van de dealert. die droeg hem op een forse pols heel losjes. Ook dat was geen probleem ![]()
Soit. Imo.
thanks! aangepast ![]()
![]()
![]()
![]()
Ja goffer Simon.
Was toffe plaetjes zoeken.
*neem me dat maar eens kwalijk.
Heavy hitter vanavond?
Serieus spul ![]()
Heb ook Kurni 2015 liggen
. Denk dat ik ze wel eens naast elkaar wil proeven.
Qua smaak en tonen zeer subtiel.
Je post nb een '15?
Kupra ‘15 vs Kurni ‘15