Terecht, maar er zijn gegarandeerd mensen die hier hard tegenin zouden gaan…
Al is er beter te vinden, vind ik.
Gay Frères was hier goed in ![]()
Terecht, maar er zijn gegarandeerd mensen die hier hard tegenin zouden gaan…
Al is er beter te vinden, vind ik.
Gay Frères was hier goed in ![]()
Die pushers ben ik geen fan van! Verder een lekkere PP ![]()
Er is ook een 5172. Dat is dan wellicht meer jouw smaak ![]()
Ook een heel mooi horloge overigens. Alleen een grote kast, met weliswaar mooie lugs, in het geheel iets sportiever.
Alles is mooier aan de linker!
Ik vind dat dus precies andersom
.
Niets ten nadelen van Brick zijn exemplaar overigens maar ik zou altijd voor de 5172 kiezen. Sterker nog, een zalmkleurige 5172 kan zomaar eens in de collectie komen in de toekomst.
Ik ben fan van de 5172g, vanaf een afstand voorlopig. Voor iedereen die de pushers mooier vindt dan het vorige model, u kunt de 5172g kopen in blauw of in zalm. Mooie art-deco lugs inderdaad. Prachtig!
In deze review prachtige foto’s. Geniet ervan.
Niiiice, wel done. Heb je die andere twee ook nog of hebben die plaats moeten maken?
Juist mooier dan de pomppusher
team 5170 all day every day
Dank!
De 3940 had ik al verkocht. Heb alleen dat oude pareltje nog. Rose sur Rose. Je weet wel. Die op de laatste gtg bleef plakken. ![]()
De 3940 was mij toch nog iets te klassiek in geelgoud. Hoe mooi ook.
Zou hem nog wel eens in platina/witgoud willen ![]()
allemaal mooi maar zoals ik eerder reeds zei … 5070 is the way to go
Koop toch gewoon van elks eentje?
Jazeker weet ik die nog. Op foto’s al tof, maar irl al helemaal niet te versmaden.
Wij allemaal wel, denk ik.
Heeft @Bwatched deze aan jou gegund omdat hij zelf toe was aan een upgrade? Niet dat dat nodig is hoor, maar ik ben wel gecharmeerd van zijn smaak, dus dat maakt me wel benieuwd.
Dat geldt voor mij ook.
Ik heb nog geen enkele reden gevonden waarom die mooier is. ![]()
Ding is sowiso veel te groot. ![]()
Wie is nou niet toe aan een upgrade!
Ja dat heeft die, het leukste aan @Bwatched is zijn vrouw. Dat kun je niet van iedereen zeggen ![]()
Lastig al die model-nummers. Na even opzoeken vind ik dat nogal op een roulette lijken. Nu hou ik wel van druk (Navitimer, ZEP,… ). Maar dit is me wat veel.