Patek Philippe only (Deel 2)

Bij de AD vanmiddag voor een schakeltje erbij :sunglasses:

Ook ff een land dweller 36mm gepast maar vond hem niet spannend.

14 likes

Schakeltje vantussen halen :wink:

4 likes

Briljant mooi @Brick :heart_eyes:

1 like

De Patek 5110r of j trekt me aan, heeft iemand de 5110 dat ik dat eens in het echt kan zien?

Ligt die niet ergens in Nederland te koop?

Ongetwijfeld :sweat_smile:

1 like

Staat een 5110p te koop bij timeless vintage watches

1 like

18 likes

Kijk. Dat is grail materiaal. :partying_face::star_struck:

Nu de hamvraag. Wel horloge zou je kopen voor die knaken?

Deze of toch een andere Patek/rolex.

Die is wel heel mooi :ok_hand:t3: Maar had je je bril op… en de prijs gezien :joy:

1 like

List? Of grijs? :grimacing:

Is een daytona premium een druppeltje bij :rofl:

1 like

List of grijs… geen van beide is een optie voor mij :v:t3: Daarnaast zou ik nog langs Lasteraar moeten voor een dagdagelijks brilleke anders zie ik het niet :joy:

1 like

Ruim 1.2 miljoen. Iets voor Musk, of heeft hij er al een?

Hmmm, ben ik de enige die dit echt niet mooi vindt? Wat een rommeltje, die wijzerplaat. Kleur nogal opzichtig en een te klein uurwerk voor de kast. Wel tranentrekkend mooi, dat uurwerk trouwens.

4 likes

Je zal niet de enige zijn. Maar het horloge is ondanks zijn forse afmeting ca 42/16mm toch wel heel mooi.

Maar goed. Ik ben een sucker voor een minuterepeater en een concaaf bezel, icm de open lugs.

Dat is ook zo mooi bij de NA van @jpm.

Maar, al met al, als je tussen de1,2 mio en 2mio de besteden hebt koop ik denk ik toch ook eerst een aantal vintage Pateks die waarschijnlijk bijzonderder zijn :wink::smiley:

Maar goed. De echte liefhebber die dit koopt heeft dat vintage al. :partying_face:

Pp5205g-013. Ik stel voor dat diegene dit het wilt weten online zoekt naar filmpjes zodat je het geheel ziet. Prachtig!

3 likes

Kijk, die is veel mooier!

1 like

En bereikbaarder :smile::ok_hand:

1 like

Nee, maar mensen die hem toch niet kunnen betalen hebben altijd wel wat te zeiken.

Edit: of ben ik nu te veel aan het parafraseren?

2 likes

Je mag iets wat je niet kunt betalen niet lelijk vinden? Of is dat ’Stern’ die spreekt?:grin:

2 likes

Neen Tom, dat mag niet in het PP topic

En het groene reservaat is daar ook gevoelig aan.

6 likes