Patek Philippe only (Deel 2)

Het is hier op het forum toch algemene kennis dat als je een horloge met meerdere compilaties (bv Maanfase, datum, dag, enz) hebt, dat je deze alleen moet verzetten als de wijzers beneden staan? (Ik dacht ergens tussen 4.30 en 8.30), omdat de componenten dan nog niet in beweging zijn gebracht.

The Smurf

1 like

Dat is het verschil tussen annual en perpetual :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja en dat niet alleen. Ook pas als je vriendin roze lingerie aanheeft met volle maan.

Een gedoe zeg ik je.

Jouw vriendin heeft niet altijd roze lingerie aan met volle maan???

Ja.

Mijn vriendin krijg ik wel zo ver maar dan kan ik er maar voor zorgen dat mijn vrouw niet in de buurt is.

3 likes

Ik vind de aquanaut mooist op rubber, en dan kunnen ze best naast elkaar, ipv tegen elkaar uitgespeeld te worden.

Maar mocht ik een Patek kopen, zou een stalen ā€œsportsā€ horloge niet de eerste keuze zijn…

2 likes

Zelden.

Snob.

Truth be told, als mijn vrouw lingerie heeft, is het voor haar lover. Ik heb ze iig nog nooit gezien…

1 like

Ik had het ook niet over jouw vrouw. @anon2179421EV snapte het. :sweat_smile:

Ik heb niet eens ā€˜n vrouw besef ik :rofl:
Lol.

Misschien is het al te lang mijn vriendin…

1 like

En geen Patek. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lol.

Oh nee… Dan heb ik geen recht op een mening?

Nee. Je mag altijd een mening hebben. Ook een snob :stuck_out_tongue_winking_eye::wink:

13 likes

Het leuke daarvan is dat in het dagelijkse leven buiten de horlogekringen allicht bijna niemand ziet wat voor grail er rond je pols hangt…

Is dat de nieuwe baltic? :ok_hand:

1 like

Waarvan?

Yes sir. Sexy niet?

Nu serieus
Op de een of andere manier doet baltic dat best slecht. Furlan huppelpup overigens ook. Nu komt het:
Dat zie je pas zodra je ze beide in je handen hebt gehad. De baltic of furlan en de real deal.

Dus eigenlijk doen ze het best goed. Op foto bedoel ik dan. Snap je?

Uiteraard is dat zo.
En daar heb je niet noodzakelijk een Patek voor nodig ter vergelijking.

Ik mag overigens hopen dat het verschil niet te omschrijven groot is… Stel je voor dat dat niet / wel (ik volg mezelf niet meer denk ik) zo was…

1 like

Ik drink deze nu en jij?

3 likes