Patek Philippe only (Deel 2)

Dit is toch gewoon overduidelijk een fake.
Het echte Patek maakt dat soort flagrante fouten niet.

Het is gewoon een zeer bewuste, marktdisrupterende designkeuze van Mr. stern zelf.

Zeikhuubmodus af: ik vind dat wel een onderscheidend ontwerp waar iets voor te zeggen valt tov de “standaard” kalenderlayout. Je kan op alles iets aanmerken - en vaak terecht.

Is ook lastig. Zelfs als je technisch onderlegd bent :grin:

Iets rond 8 uur in de ochtend is prima. Maar om dan je wekker al te zetten pfoeee

Voor in de agenda: 2-18 Oktober 2026 - Milaan: "Watch Art" Grand Exhibition Milan 2026 | Patek Philippe

Hoef je niet naar Geneve…
With over 500 timepieces on display, visitors will be able to see the brand’s entire current collection and admire the Rare Handcrafts section with live demonstrations of artisans performing miniature painting, wood marquetry, gem-setting, cloisonné enamel, guilloché, and more. Furthermore, historic timepieces from the Patek Philippe Museum’s Antique Collection (16th – 19th century) offer an insight into the manufacture’s rich historical legacy.
via: News: The Patek Philippe Watch Art Grand Exhibition is Coming to Milan in 2026

Het beste maar een Rolex Sky-Dweller nemen dan.
Vooruit, achteruit draaien, maakt allemaal niet uit. Ook gewoon elk tijdstip te doen. Geen gezeur van paar uur voor middernacht niet doen. Kan gewoon altijd.
@JPM zal dat ongetwijfeld ook wel weten.

2 likes

Maar je zet hem toch als hij stil is komen te staan? Dat heb je niet in de hand lijkt mij. Wat ontgaat me dan?

Edit je mag hem alleen rond 08:00 ‘s morgens goed zetten?? Serieus, wat een gedoe. :rofl::rofl:

2 likes

nu we het toch over de Nautilus hebben … 2 foto’s die ik ooit nam van hun 2 iconische sportmodellen. Nee de Cubitus weiger ik zelfs te fotograferen.

Maar gaat jullie voorkeur naar de Aquanaut of Nautilus ?

6 likes

Het is hier op het forum toch algemene kennis dat als je een horloge met meerdere compilaties (bv Maanfase, datum, dag, enz) hebt, dat je deze alleen moet verzetten als de wijzers beneden staan? (Ik dacht ergens tussen 4.30 en 8.30), omdat de componenten dan nog niet in beweging zijn gebracht.

The Smurf

1 like

Dat is het verschil tussen annual en perpetual :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja en dat niet alleen. Ook pas als je vriendin roze lingerie aanheeft met volle maan.

Een gedoe zeg ik je.

Jouw vriendin heeft niet altijd roze lingerie aan met volle maan???

Ja.

Mijn vriendin krijg ik wel zo ver maar dan kan ik er maar voor zorgen dat mijn vrouw niet in de buurt is.

3 likes

Ik vind de aquanaut mooist op rubber, en dan kunnen ze best naast elkaar, ipv tegen elkaar uitgespeeld te worden.

Maar mocht ik een Patek kopen, zou een stalen “sports” horloge niet de eerste keuze zijn…

2 likes

Zelden.

Snob.

Truth be told, als mijn vrouw lingerie heeft, is het voor haar lover. Ik heb ze iig nog nooit gezien…

1 like

Ik had het ook niet over jouw vrouw. @jpm snapte het. :sweat_smile:

Ik heb niet eens ‘n vrouw besef ik :rofl:
Lol.

Misschien is het al te lang mijn vriendin…

1 like

En geen Patek. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lol.