Patek Philippe only (Deel 2)

heel mooi…

1 like

Schuurapparaat?

Dan is hij helemaal kaal.
Dat is zonde…

Dat is hout toch sowiso?

Is toch niet gelakt aan de binnenzijde. Je kan hem daarna gebruiken voor je sigaren ofzo :sweat_smile:

1 like
2 likes

Groene “babelle” van Tuns trekt daar ook hard op.

1 like

In Duitsland zou zo iemand een ‘Polsterer’ heten
(Iemand die meubels stoffeert)

1 like

24 likes

Hij is total loss. De knopjes werken ook niet meer. Heb hem denk ik maar één keer zelf verzet en nu al te barsten. Dat waren acht leuke weken.

23 likes

Zonde :flushed:
Gevallen er mee??

Nee niks.

1 like

Neeee. :scream:
Heb je er nog garantie op?

Kan er toch niet zo maar vanaf vallen?

Er is niets af hoor, de wijzers zitten over elkaar. Het is puur de datum en maand.

Ik heb hem gekocht bij Steiner met een jaar garantie en heb hem net twee maanden dus ik mag hopen dat ze daar wel werk van maken.

7 likes

Ah fuck Niels, ben je serieus?

Heb je geprobeerd om hem handmatig (dus door de tijd te verzetten) door te laten “klikken”?

1 like

Nee nog niet ik ga eerst even contact opnemen met Steiner om te kijken of ze toestemming geven om hem onder garantie naar tempus te brengen en dan zal hij uiteindelijk wel richting Zwitserland gaan vrees ik.

2 likes

De mannen van @Tempusuurwerktechniek die weten hier wel raad mee.
Altijd in vertrouwde handen.
Hoop voor je dat het mee valt :pray:

2 likes

Damn
Mijn want2have gevoel is meteen weer verdwenen.

Sterkte met de afhandeling.
Rolex only :pray:

3 likes

Mijne ook.

2 likes

Ik heb het met mijn annual ook eens gehad, toen was het heel eenvoudig te verhelpen door de tijd handmatig “over 00:00 te draaien”, toen klikte de dag/datum weer goed

Anders is het waarschijnlijk een hele kleine fix. Snap dat het balen is maar ik zou me er niet te veel zorgen over maken.

9 likes