Patek Philippe only

Die groene Moser is ook mooi. Maar ik vind Moser wel een merk met minder historie dan PP of JLC. Zie het meer in de categorie van FP Journe, Richard Mille of Lange. Relatief nieuwe merken met maar kleine oplages.

1 like

Ondanks de grove schatting, 30% verschil, vraag ik mij af waar je deze bedragen op baseert.

Groen Patek Philippe stalen sport model. De groene Nautilus gaat voor 300-400k

Inpakken of neemt u ze zo mee? :wink:

1 like

:see_no_evil:

Jij snapt het.

Het is als een groene Nautilus, niet aan te komen.
Maar wat als er wel een plekje op de lijst is.
Nog 4 plekken om exact te zijn.
Schrijf je hier in en kom bij de club van 100 en karma doet de rest :ok_hand:

6 likes

Zo, zo mooi dit!

5 likes

9 likes

5107, fave maar dan liever g of r

Ze is subliem! :sunglasses::top:

1 like

26 likes

Thanks :sunglasses:

1 like

Omdat zes dagen stilte te veel is in dit topic :sunglasses:

Mijn vriendin is vandaag een stukje wezen wandelen in de Japanse tuin op landgoed Clingendael, en als je daar toch bent kun je de tuin een wel een stukje mooier maken met de aanwezigheid van je horloge toch ??? :smile: :smile:

Ze heeft even een paar kleine snaps gemaakt die ik jullie niet wil onthouden :sunglasses:

Heerlijk om een vriendin te hebben met dezelfde hobby :sunglasses:

28 likes

Een vrouw die een wristshot maakt!:smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ja toch? :joy:

3 likes

Ftfy. Ik wil ook zo’n vrouw :wink:

2 likes

Geen echte Patek hier, wel gisteren een kunstwerkje gemaakt van een PP, monoprint met acryl verf.

10 likes

Dat betekend ook dure pateks voor haar kopen ( naw… )

3 likes

Maar geen gezeik bij de aanschaf, kennelijk wel het geld om allebei met een Patek rond te lopen en misschien als je met een nieuw horloge binnenkomt een reactie als “wouw, wat heb jij wat moois gekocht!” Ipv “goh, wat heeft dat gekost? Waarom zoveel geld? Is een simpele Casio weer te min voor meneer?”. Gelukkig is mijn vrouw niet zo erg als de laatste, maar ik zou haar graag ook wat moois kado doen :wink:

3 likes

Het concept van cadeau doen is dat jij dat kunt bepalen :wink:

3 likes