Patek Philippe only

Die subdials hoeven van mij niet persé uitgelijnd te zijn. Maar ook dat is subjectief. Die lV vind ik ook grappig. Is ook een raar gezicht.

Zet die maanfase ondersteboven en verkoop hem in AUS of NZ. Een lachend mondje verkoopt beter.:slightly_smiling_face:

Plus, dat is de tweede generatie 5270. De eerste generatie had nog geen kin.

Al die saai ronde horloges … Deze PP past uitstekend zowel op mijn pols als op die van mijn vrouw. Verdraaid mooi en tweedehands rond de prijs van een mooie Sub. Emaille dial en opgelegd gouden indices. Het venster is heel licht cilindrisch.

13 likes

Gewoon klikken op zoek afbeelding in google.

2 likes

Dat werkt ook haha

Weet je het zeker?

Die lijkt er wel verdomd veel op namelijk…

2 likes

Ja.

Beter kijken.

Waren er wel maar je kan nooit genoeg Pateks posten hier hoor :stuck_out_tongue:
Ik heb op het Rolexforum gelezen (Patek subsectie) dat in de UK de 6007 is uitgeleverd. Groot verdiener Russel heeft zijn horloge al mogen ophalen.

Ik heb mijn interesse aangegeven bij de AD maar ik denk niet dat ik in aanmerking kom, of dat ze uberhaupt één krijgen. Voor de zekerheid hou ik wel mijn telefoon in de gaten :smile:

Je kijkt inderdaad niet goed genoeg:

  • Rondom het maanfasevenster hoort de datum te staan, geen 24-uurs weergave
  • De nepper heeft helemaal geen maanfase maar een dag-nacht aanduiding, er staat namelijk een zonnetje en die hoort niet thuis in een maanfase
  • De vensters bovenin laten bij de nepper het jaar en de maand zien in plaats van de dag en de maand
  • De linker en rechter subdial hebben bij de nepper maar 1 wijzer in plaats van 2
  • etc…
1 like

Ook deze dikke 200k kostende 5204 is niet in balans of heeft de subdials niet in lijn. Toch vind ik m tof!

4 likes

Vooral ook dik.

Gelijk ook even een fatsoenlijke foto:

9 likes

Idd goeie foto. Maar niet dikker dan m’n Sd4k gok ik😜

Welke Patek heb jij nu incoming?

Geen idee maar is dan ook een heel ander horloge. Mijn Panerai’s zullen daar weer een schepje bovenop doen.

14,25mm en je rolex idd 17,68mm

Als t gaat zoals ik mag verwachten, een 5035P

2 likes

Voor naar t werk, een beetje de gewone jongen uithangen😂

2 likes

Ik heb een chronoswiss van 38mm en 14,5 dik. Ik hou dr wel van.

1 like

Met een patek :joy:

1 like

Ben wel benieuwd naar een NA-topic, dat is die zeker waard. :ok_hand:t2:

3 likes