Patek Philippe only

Moet passen bij het horloge; allemaal een beetje in balans zijn. Heb ook redelijk wat horloges met die dikte.

Enkel bij dit model vind ik 14,5mm echt te veel van het goede. Heb deze en de ‘gewone’ 5270 omgehad en is gewoon mooier in balans/draagbaarder.

1 like

Ik ga m’n best doen. Wachten is kut, maar daar weet jij alles van. Wss deze week.

2 likes

iig meer dan de moeite waard!
Alvast veel voorpret. :+1:

1 like

Hele mooie keuze, ben erg benieuwd

want

1 like

Een nieuw bandje op mijn 5524G gezet, beetje in moeten snijden om passend te maken. Blauw op blauw is wel leuk

20 likes

Maar het bandje is niet in lijn met de waanzinnig hoge afwerking en perfectie van het horloge zelf. Zonde vind ik persoonlijk. Een bandje op een Patek hoort niet door jezelf op maat versneden te worden.

6 likes

Qua bandje absoluut geen slecht combinatie, maar zou wel even een passende kopen.

2 likes

De like die ik geef is voor het horloge, niet voor het bandje. :wink:

1 like

Die verkoopt die gast dus niet, weet je hoe moeilijk het is om een goede te vinden op deze maat???

1 like

Zijn toch wel meerdere adressen?
Wat is de maat?

1 like

Als jij zo’n strap weet te vinden ben ik je zeer erkentelijk, het liefst met een deployant clasp maar dat is optioneel. De maar is 21mm maar ik zoek er ook één in 20mm (wel een beetje kwaliteit)

1 like

Aan zo’n horloge zou ik alleen een originele gesp of vouwsluiting willen. En zeker een passend bandje! Jammer van zo’n klatser!

Zijn genoeg bandenmakers die iets kunnen maken en anders zijn er ook wel ‘standaard’ bandjes te vinden.

Hier wel mee eens, maar die kan je gewoon omzetten toch? Een nieuw origineel Patek bandje kost al snel 600,-. Wel mooi hoor, maar qua kwaliteit echt niet beter dan bijvoorbeeld een custom ABP.

Ik denk dat dat meevalt met leer. Een vouwsluiting is wel insane duur

Afgelopen jaar nog een bandje bijgekocht en was ‘gewoon’ 600,-. Zijn de standaard prijzen van Patek.

1 like

Ok, was in veronderstelling dat dat minder kostte. Lekker dan😅

Nee,… hallo is Patek hè!
Je krijgt er niet eens een mooi doosje bij,… gewoon in een plastic zakje en klaar. :wink:

3 likes

Heb twee weken geleden een bandje voor santos gehaald. Die vond ik al prijzig zat voor €390,- maar daar was geen (goed) alternatief voor. ABP of Fournet maken wel goeie banden voor redelijke prijzen

2 likes

Heb redelijk veel banden van diverse merken en makers. ABP is toch wel een favoriet, met name ook de klantenservice vind ik super. Heb niet zoveel met die klik-kies-tig-opties-menu’s en gewoon een mail sturen met wat je wil en gelijk krijg je drie/vier voorstellen en klaar.

4 likes

Komt dit in de buurt? Misschien beetje te blauw…

1 like