Patek Philippe only

yup

Ik bestelde mijn extra bandjes voor mijn Patek bij https://www.camillefournet.com/

Zij leveren als ik het goed heb ook aan Patek

4 likes

Een hele mooie moderne klassieker !

1 like

Ik dacht dat ik deze hier had geplaatst, maar het bleek ik het JLC topic te zijn. Dan hier ook nog maar eens:

Zonder JLC en zonder veel anderen was Patek nergens geweest. De integratie die Rolex heeft doorgevoerd, heeft Patek ook doorgevoerd, maar pas vanaf 2000.

Eigenlijk was Seiko al die tijd het enige echte grote geïntegreerde horlogehuis:

Ok

2 likes

Ok

Ok

1 like

:slight_smile:

Plaatje uitgeklapt en tekst gelezen?

Jazeker

Jazeker

1 like

Ik zie een copy-cat :smiley:

1 like

Ben geen expert, maar volgens mij is het een replica.

1 like

Is een hommage.

Is al eerder gedaan hier!

Daarom… tweede keer copy+paste…

Een replicat🐱

1 like

Mooi horloge!

Het zal vloeken in de kerk zijn, maar mijn eerste indruk qua stijl was dat het een IWC horloge was (waar ik groot fan van ben overigens). Deze stijl had ik niet zo bij Patek verwacht. Daarom des te meer leuk om te zien :slightly_smiling_face:

1 like

:smiley_cat:

6 likes

Alvast gefeliciteerd met deze speciale aanwinst. :+1:

1 like

Is geen vloeken in de kerk hoor. Ik begrijp het wel, IWC heeft een hoop mooie pilot watches en van Patek is men het niet gewend. De 5524 heeft ook een hoop stof doen opwaaien, want kennelijk moet je ooit, lang geleden een rij pilots hebben gemaakt voordat je het nu mag doen :smile:

Ik ben wel blij met de moderne opstelling van Patek, de 5212A, de 5524G en toekomstige modellen die nét ff anders zijn dan gewent