Echt hè.
Benieuwd welke bagger er tijdens W&W ’25 over ons uitgestort gaat worden.
Hier de W&W ‘24 releases, totaal verval.
/cynismemodus uit
Echt hè.
Benieuwd welke bagger er tijdens W&W ’25 over ons uitgestort gaat worden.
Hier de W&W ‘24 releases, totaal verval.
/cynismemodus uit
Zie hier toch een van mijn favo elegante timepiece.
Maar zoals wel meer merken wordt er ook gecaterd voor de voetballer/mafiosi/insert-onzeker-gespuis-hier. Kachel moet ook branden daar en dit is de makkelijkste doelgroep om geld aan te verdienen. maak groot en bling en ze kopen het wel.
zolang ze daarnaast mooie kunstwerkjes blijven maken is dat fine.
Tgoh. Patek had dat niet nodig, als ze per geavanceerde grand complication een miljoen of meer scheppen hoor. Maar ja, het zal de omzet wel doen stijgen als ze een bestaand binnenwerk van de plank kunnen nemen en in een andere kast duwen.
Ik denk dat Thierry voelde dat hij zijn stempel moest drukken, dus eerst de stalen Nautilus sunsetten - en dan een raar geproportioneerd afkooksel ervan als “nieuw” lanceren. Beetje flauw. En ook op dat vlak was er niet echt een nood, zou je denken, gezien wat er anders voor moois gemaakt is.
Ik zou zo’n ding zo omdoen. Blij om te weten dat jullie mij een mafioso of onzeker gespuis vinden maar weet wel dat ik zeer waarschijnlijk voorkom in de dromen van je vrouw terwijl jij Zembla zit te kijken.
Als ze alleen kleine en fijne horloges zouden maken verkopen ze ook wel.
Nou.
Dat horloge hierboven? Nee, eerder travestiet go-go-dancer. Wel met veel geld.
Mijn vrouw zou inderdaad zo maar eens kunnen dromen van RuPaul’s Drag Race.
Keihard dit inderdaad. Maar goed, andere markt aanboren met een “makkelijke” release zonder investering in het binnenwerk. Cijfers opkrikken. Aandeelhouders blij maken. Hopen dat de imagoschade beperkt blijft.
Inderdaad een kunstwerkje👌. Redelijk onder de radar ook.
Ik kijk geen Zembla, maar mijn vrouw wisselde wel heel snel van onderwerp.
We kunnen het binnenkort bespreken
Zij komt ook, dus dat wordt ongemakkelijk.
Ik had het niet over jou en mij
Kermisspeelgoed
Toen ik 8 was heb ik zoiets uit zo’n grijpmachine gehaald.
Ik deze openlijk. En z’n blauwe broertje nog meer.
Heb je het nu over Groneveld met de grone?
toepasbaar op vele zaken inderdaad. Of Rolex en Tu… Ehm, nevermind.
Ik zou deze eens willen zien in het echt. Of passen, als ze pauper emigranten uit het ex-Oostblok daarmee überhaupt om de pols mee vertrouwen.
Hij is tegelijk ongelofelijk mooi afgewerkt, en “way too much”. Benieuwd welke van de twee de bovenhand zou krijgen.
Dit is by far je beste one-liner ooit!! Ik wil de kroeg in met je!!