Patek Philippe only

Wordt er een keer een leuk topic geopend met enkele high end horloges, krijg je weer geneuzel met betrekking tot wijzerplaten :neutral_face:

Overigens extra kudo’s voor de topicstarter. Een PP met een trainingsbroek. Hoe verzin je het :smile: :+1:

6 likes

Wasn’t me!:sweat_smile:

Mijn excuus.

https://www.instagram.com/p/B2XzRk5osAd/?igshid=2kaq2xduswl6

Als het goed is zie je nog wat van mijn kwijl op het glaasje. Beter?

18 likes

Mwah,… nee.

1 like

Zo’n wijzerplaat kan toch niet. Ze zijn het woordje ‘Made’ vergeten onder ‘Swiss’. Af-schu-we-lijk!

:wink:

3 likes

Zucht. Oke, poging twee.

Een gouden 3800. Beter?

46 likes

Wow!

1 like

Grrrr,… nee!!! :roll_eyes:

Enkel de simpele blauwe volstaat. :blush:

1 like

image

Geef dat meissie ff een handdoekje. Ze staat te bibberen.

5 likes

Ach, ik vind iedereens mening op dit forum leuk en interessant en ik begrijp dat er veel mensen zijn die mijn smaak niet delen (wat maar goed is, anders zou dit forum erg saai worden😜)

5 likes

Nu ff ophouden met die van die dames hier plaatsen…
Straks kan ik niet slapen…

Ik heb helaas geen Patek, hoe gaaf mij het ook lijkt. Ik denk dat dit niet haalbaar is…

1 like

En nu een die van jezelf is :wink:

Ik mag af en toe echte Patek’s aanschouwen, een collega heeft goed geboerd. Man, wat blijft dat prachtig. Ik ga dit draadje met plezier volgen heren, wat een genot om te zien.

2 likes

Woooooi wat mooooiiiiiii,echte cool

1 like

Ik kwijl mee hoor prachtig pfffffff

Hier zou ik akelig van worden. Alles uit het lood. Brrr. En dan klaagt iedereen altijd over de power reserve van de GS spring drives.

1 like

Ough. Die plaat is net zo vreemd ja. Iets beter met de rode 1 om de data te scheiden in de dagaanduiding.

Voor de compleetheid moet ik wel zeggen dat ik de achterzijde van het horloge erg mooi vind!

Ik vond deze best aardig.

Ik verwacht dat dit de enige Patek was op het Defqon 1 festival…

Kan er naast zitten natuurlijk.

48 likes

Patek Phillipe is gaaf hoor.
Maar… Bij PP denk ik niet direct aan Aquanauts&Nautilussen.

Voor mij is Patek dit:


.

.

.

.

.

.

De kustwerkjes :point_up:

56 likes

ZIe ik je daar nou in een rood trainingspak met afgetrapte gympen en een Patek om de arm zitten? Ik moest daar erg om lachen. :rofl: :rofl: :+1:

Prachtig horloge, overigens. Ik ken hier op het forum nog twee Patek bezitters, waarvan er van eentje de naam ontschoot. Maar zoek de review van @Dorfmeister en z’n Patek maar eens op, dat was prachtig leesvoer.

Ik ben mordicus tegen het dragen van sportkleding wanneer men niet de intentie heeft om daadwerkelijk te gaan sporten.

Sportschoenen, daar wordt het een tikje diffuus, want mijn sneakers zijn volgens mij totaal niet gemaakt om te sporten. Ik geef ze het voordeel van de twijfel.

Dat mensen van dat soort stenentijdperk marketing warm of koud worden is mij al jaren een raadsel. Ik vind swimsuit models overigens absoluut niet geil. Dat heb ik nooit gevonden ook.

Maar goed, het is een mooie illustratie waarom we hier meer Patek content willen zien. :slight_smile:

Word ik ook weer niet warm of koud van. Want patrijspoorten. Dus yuck.

Je neukt te weinig.

Hear hear.

4 likes