Patek Philippe only

5107, fave maar dan liever g of r

Ze is subliem! :sunglasses::top:

1 like

26 likes

Thanks :sunglasses:

1 like

Omdat zes dagen stilte te veel is in dit topic :sunglasses:

Mijn vriendin is vandaag een stukje wezen wandelen in de Japanse tuin op landgoed Clingendael, en als je daar toch bent kun je de tuin een wel een stukje mooier maken met de aanwezigheid van je horloge toch ??? :smile: :smile:

Ze heeft even een paar kleine snaps gemaakt die ik jullie niet wil onthouden :sunglasses:

Heerlijk om een vriendin te hebben met dezelfde hobby :sunglasses:

28 likes

Een vrouw die een wristshot maakt!:smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ja toch? :joy:

3 likes

Ftfy. Ik wil ook zo’n vrouw :wink:

2 likes

Geen echte Patek hier, wel gisteren een kunstwerkje gemaakt van een PP, monoprint met acryl verf.

10 likes

Dat betekend ook dure pateks voor haar kopen ( naw… )

3 likes

Maar geen gezeik bij de aanschaf, kennelijk wel het geld om allebei met een Patek rond te lopen en misschien als je met een nieuw horloge binnenkomt een reactie als “wouw, wat heb jij wat moois gekocht!” Ipv “goh, wat heeft dat gekost? Waarom zoveel geld? Is een simpele Casio weer te min voor meneer?”. Gelukkig is mijn vrouw niet zo erg als de laatste, maar ik zou haar graag ook wat moois kado doen :wink:

3 likes

Het concept van cadeau doen is dat jij dat kunt bepalen :wink:

3 likes

Ze hebben ook quartz Patek Twenty-4, koop je die voor haar, stuk goed koper !! :joy:

2 likes

Ik hoop dat voor hun prijzen de printplaatjes met goud zijn uitgevoerd :rofl:

Dat klopt, helaas zou mijn vrouw haar huidige citizen solar blijft verkiezen boven de meeste horloges die ik zou aandragen.

2 likes

op Pan Amsterdam. net geen twee ton.

4 likes

Ja ik zag hem liggen. Net een service beurt gehad van 20k :kissing:

Is die niet van die kleine druktemaker?

2 likes

Wat zouden ze daarvoor doen dan? Kompleet niet uurwerk erin ofzo? Dat is echt niet in verhouding hoor, een service van 20k.

2 likes

Volgens mij inclusief een nieuwe gouden kast en nieuwe gouden band. Ik had een offerte van patek voor een nieuwe stalen kast en band voor mijn nautilus en dat was ook al rond de 7-8k

1 like

Ook, ja dat kan natuurlijk wel kloppen inderdaad. Ik weet niet in hoeverre die kast en band niet meer te redden waren. Wellicht wil Patek niet meer herstellen als de kast en band krassen of deuken hebben van een bepaalde diepte.

1 like