Patek Philippe only

Ja ik heb het in jouw stukje gelezen ja, maar op de winkel heb ik het nergens gelezen of zien staan.

Maakt niet uit hoe ze het noemen, waarom een toko voor/met twee merken terwijl je van een van de merken heel veel modellen niet kunt leveren. Gebakken lucht dus…

1 like

Niet weer dat gezever

3 likes

Ooh ooh, @Jurk. Het gaat eindelijk beginnen hoor… :wink:

1 like

Valt dit niet onder garantie : van een artikel mag je verwachten dat tijdens de normale levensduur (en die is bij patek dus heel lang als de reclame zegt dat je op het horloge past voor je nageslacht) geen fabrieksfouten mogen optreden/naar buiten komen.

Sorry

Mooi die Seiko-boys die in het PP topic zeuren over gebakken lucht :joy::+1:

6 likes

Deze ga je niet dragen, hier ga je alleen maar naar kijken.

Ging me meer over Rolex David. Wellicht was ik daar niet zo duidelijk over, sorry!

1 like

23E73665-5212-41F2-ACB1-28CDE4F5C69E

2 likes

Onwaarschijnlijk mooi. Ik had deze nog nooit eerder gezien -vanaf een foto…:innocent:
Dat zal altijd zo blijven vrees ik.

1 like

Het is allemaal maar blik.
:+1:

Die monturen van jou idd :wink:

2 likes

Oh oh… als het nog maar past :joy:

1 like

Had hem voorbij zien komen in de mail, maar ik vind er niet veel aan.

1 like

Ze hebben er ook bloemen!!

2 likes

Gebakken?
Net als de lucht? :wink:

1 like

Wat enorm grappig, ik was daar vandaag ook met mijn vriendin. Een tijdje met de store manager zitten praten, ik sta op een wachtlijst voor een Patek 5212.

Het is inderdaad een schitterende winkel, watertanden over de keuze, er is veel, heel veel keuze maar natuurlijk geen stalen sportmodellen.

1 like

Nou zat ik om ca 10.45 / 11.00 uur aan een tafel te wachten (links in de winkel) toen er een jongeman en zijn dame uitgebreid zaten te praten over diverse horloges.

1 like

Oké dat zet mijn Rolex Explorer I ineens in een compleet anders perspectief …

1 like