Potverdikke wat is dit mooi zeg!
Ongelooflijk mooi maar helaas gehyped. Volstrekt onbetaalbaar ondanks dat de listprijs ongeveer 22.000 euro was en nog enigzins bereikbaar. Derhalve uit mijn hoofd gezet. Maar wel leuk dat je hem op HF afbeeldt.
Hoe bevalt de Tempomat strap ??
En heeft ie de ‘geleider pins’ aan de binnenkant ?
Yes pins zijn aanwezig en werken goed. Ik heb best veel van die aftermarket straps geprobeerd (ebay enzo) maar dit is de enige die echt mooi is en perfect past.
De 1ste 5711 Tiffany is uiteindelijk niet naar de hoogste bieder gegaan:
Ja joh, ik heb Thierry al 16 jaar, en ik ben 31
Uiteindelijk wel denk ik…
Ja als je doordenkt, laat ik het anders zeggen, het winnende bod wat wereldwijd is gegaan is niet het juiste bedrag.
Mijn Gondolo 5009 kan door zowel vrouwen als mannen worden gedragen, maar het wat kleinere, rechthoekige formaat wordt niet zo gewaardeerd, schijnt het. Toch heeft het dezelfde kwaliteit als een Calatrava en eenzelfde binnenwerk, nl. hier het 215 kaliber. Ik vind dit horloge met zijn ivoorkleurig geëmailleerde plaat en art deco-stijl erg mooi, mooier dan veel Calatrava’s!
Mooi!
Toch blijft het een raar verhaal. Volgens mij moet je een aardige ballotage doorgaan om een bod uit te mogen brengen en is het ook bindend.
Hoe bevalt ie je? Gaat ie nooit meer weg?
Zit er een andere band op?
En dan betaal je meer dan 6mln voor zo’n shitty achterkant met het verkeerde lettertype en typografie. En in een volgende veiling gaan ze het hebben over “a hugely important watch”, wat het niet is.
Serieus? En zijn er dan mensen die dat ook betalen? Rubber? Bandje? Cool!
Heel goed! Ik draag ‘m vrijwel dagelijks, het is voor mij echt het ultieme horloge voor dagelijks gebruik. Dat had ik van te voren niet gedacht.
Poeh, dat weet ik niet. Als ik ooooooit een keer in de mogelijkheid kom om een perpetual aan te kunnen schaffen, dan kan ik mij voorstellen dat deze eruit gaat. Van de andere kant, als ik morgen geld nodig heb dan gaat deze er ook zonder blikken of blozen uit, maar dat geldt eigenlijk voor al m’n horloges.
Nope.
Koop dan
Zie ik nou goed dat de power reserve bij twee laatstgetoonde modellen gespiegeld is? Da’s ook raar!