Patek Philippe only

Inderdaad… Stel jezelf gewoon de vraag: ‘Is dit een mooi horloge?’ Dan kom je ontegenzeglijk met het antwoord: ‘Nee, dit is géén mooi horloge.’

Puur haantjesgedrag - maar het ziet er écht niet uit…

2 likes

The?

Yes auto correct / swipe fail

Hondslelijk. Jammer dat patek meer en meer deze weg inslaat. Als Hublot dit doet krijgen ze shit over zich. Als patek het doet vinden de ‘liefhebbers’ het prachtig

5 likes

Ik vind het schreeuwerig en goedkoop ogen.
Jammer dat Patek de hypestraat zo stevig in is geslagen.

Een afzichtelijke kleur, die wijzerplaat.

ergens wel geestig, die mijnheer is via lvhm de eigenaar van Tiffany’s (dus ook van de modehuizen die pauperkabouter van zijn outfit voorzien, zoals louis vuitton) dus je moet er kennelijk wat voor over hebben om bij Tierrie in het gevlei te komen om een uniek product te maken.

Ondertussen heb ik ook een nieuw tasje van louis karton gekocht

2 likes

Draag deze echt te weinig. Blijft wel heel tof.

33 likes

Zeer mooi. Voor mij de mooiste Patek Philippe. Wat is dat voor een band?

Tempomat aftermarket strap! Mooiste groene strap die er te krijgen in IMHO.

2 likes

Heeft er ook mee te maken dat de OEM groene rubberen Patek Philippe band voor 8k momenteel gaat waarschijnlijk :crazy_face:

Dat heeft er ZEKER mee te maken haha. Maar het is serieus een mooie strap. Heel mooi mat en daarmee super premium. voor 165,- een prima deal;-)

Ik zou voor rood gaan net zoals die Singapore edition van de stalen aquanaut die vanuit Patek zelf een rode strap heeft meegekregen. Wat een cool ding is dat met dat gedurfde rood!

7 likes

Potverdikke wat is dit mooi zeg!

22 likes

Ongelooflijk mooi maar helaas gehyped. Volstrekt onbetaalbaar ondanks dat de listprijs ongeveer 22.000 euro was en nog enigzins bereikbaar. Derhalve uit mijn hoofd gezet. Maar wel leuk dat je hem op HF afbeeldt.

1 like

Hoe bevalt de Tempomat strap ??
En heeft ie de ‘geleider pins’ aan de binnenkant ?

Yes pins zijn aanwezig en werken goed. Ik heb best veel van die aftermarket straps geprobeerd (ebay enzo) maar dit is de enige die echt mooi is en perfect past.

1 like

De 1ste 5711 Tiffany is uiteindelijk niet naar de hoogste bieder gegaan:

3 likes

Ja joh, ik heb Thierry al 16 jaar, en ik ben 31 :joy: :joy: :joy: :joy:

Uiteindelijk wel denk ik…