Patek Philippe ref 5039 onder de hamer... wie o wie?!

HF-ers,

Al ruim een week in de veiling… nog 6 dagen te gaan… en de teller staat op 10k… voor welke prijs gaat deze mooie Patek Philippe GC ref 5039 naar de gelukkige nieuwe eigenaar denken jullie?!

Geen idee, maar wat had jij geboden dan? Aangezien erbij staat dat: ‘Je bent overboden’.

Zijn eerste bod was € 500,- :slight_smile:

3 likes

you’ll never know

Dat heb ik er ook wel voor over :joy:

Ik was 1 van de eerste en had 2100 geboden… bleef 4 dagen goed gaan… toen kwamen de troepen en voor ik het weet was Mn bod verviervoudigd…

1 like

Maar dit is toch wel serieus geld… in mijn budget-range ga je dan vergelijken met… een nieuwe keuken, een auto, etc… maar de echte patek drager zal dit waarschijnlijk doen van een deel van zn bonus…

3 likes

En handel. Niet vergeten handel.

:beers:

1 like

Denk dat de Patek-dragers over het algemeen duurdere keukens hebben (en meerdere) :grin:

Daarom heb ik ook geen Patek. Krijg geen bonussen…

Ben geen echte patek kenner, maar ik zet in op 29K
Had je serieus gedacht dat je aankomende week met deze patek voor 2100 euro naar je werk zou gaan ?

2 likes

:see_no_evil::joy:

1 like

Haha nee joh. Maar goed… vind ook wel eens een klaviertje vier dus we knows

Had ook niet verwacht dat mensen met patek geld op veilingsites spullen kochten…!

Nvm

In ieder geval een heel stuk meer dan de 10k waarop ie nu staat :yum:

1 like

Wat betekent NVM?

1 like

Nevermind - laat maar

Ik had wat getypt wat ik niet meer wilde, dus aangepast in nvm

1 like

We staan momenteel op 20k (incl veilingkosten)

Wie biedt meer?!

1 like

Ik zou in ieder geval even uitloggen, zou best wel zenuwachtig worden van die dikke oranje knop “Bod Verhogen” …stel dat je ‘m per ongeluk indrukt! Volgens de kleine lettertjes ben je dan de hoogste bieder en aldus ook de eigenaar, als de veiling afloopt. Foutje bedankt. :wink:

Ps ik gok op rond de 30k

2 likes

Grappig. Ik vind een JLC master moon van 10K vele malen mooier.

29K, in geen negenentwintigduizend jaar.