Patek Philippe Sky Moon Tourbillon

.

.

.

.

Rond de $ 1.000.000,00 opwaarts … :blush:

-> Artikel

19 likes

Super !!!

Nog even doorsparen :smile::+1:

1 like

Wow.

1 like

Ja dit is dan wel weer geweldig! Nu nog de centjes regelen

1 like

Mooi horloge, heeeeeeel mooi horloge! :heart_eyes: Dankje voor het delen! :+1:

1 like

Mooi… heel mooi. Maar waaaaaaarrrrom!?:wink:

1 like

De achterkant is wel echt heel veel mooier dan de voorkant :wink:

3 likes

Heel mooi, maar mijn ultieme droomhorloge is wat prijs betreft een stukje bescheidener.
Wel erg leuk om te zien!

2 likes

Hoi Hans!

Wat is jouw ultieme droomhorloge? :relaxed:

2 likes

Wat een geweldig horloge, echt zo prachtig!

1 like

Dat blijft toch de Moonwatch (opwinder en plexiglas).

3 likes

Wat zou een full-service kosten van zo’n horloge??

2 likes

Jammer, is niet echt een lekkere daily beater voor die prijs.

1 like

Achterzijde is wonderschoon, maar de manier waarop het PP-logo in de wijzerplaat en de zijkant van de kast is verwerkt vind ik nogal goedkoop aandoen. Ook vind ik het lettertype van de merknaam te groot en daardoor te dominant.

2 likes

Supermooi. Bedankt weer Red!

1 like

Mocht ik ooit een tourbillon kopen, dan hoop ik wel dat ik 'm kan zien achter een raampje… :nerd_face:

1 like

Wellicht de titel even veranderen?
Horloge is natuurlijk een topstuk en een mijlpaal in de geschiedenis van Patek. Het horloge werd eind 2000 geintroduceerd.
Heb hem zelf twee keer mogen vasthouden en erg indrukwekkend, maar zoals zo vaak met dergelijke stukken, veel te groot.

5 likes

Ja, kan ik goed begrijpen. Vind ik ook heel mooi. :relaxed:

2 likes

Ligt het aan mij, of lijken de datum en dag wiel/rondje niet symmetrisch? Goed zichtbaar op eerste foto.
Daarnaast vind ik de achterkant ontzettend mooi, maar voor deze centjes zou ik een mooie van der klaauw uitzoeken!

1 like

Het gerucht gaat dat ie te zien en te dragen is op de komende HFmeeting op 25 november!!!
:lying_face::lying_face::lying_face::lying_face::lying_face::lying_face::lying_face::lying_face::lying_face::lying_face::lying_face::lying_face:

2 likes