Patek Philippe tentoonstelling december

Mijn partner was vanmiddag bij juwelier Steltman in Den Haag om mijn Baum en Mercier op te halen. Horloge was terug van reparatie.

Een verkoper vertelde haar dat er op korte termijn, in december, een tentoonstelling zal plaats hebben van Patek Philippe.
Naar zijn zeggen meer dan 100 exemplaren

Ik meld het hier omdat er misschien mensen willen kijken!

Grtn. krijn

20 likes

Interessant. Weet je toevallig of die tentoonstelling vrij toegankelijk gaat zijn?

Ik weet dat niet echt
Maar mijn partner komt vaak in de stad
Dan zal ze het vragen

Grtn

Krijn

2 likes

Dank Riddler voor de aankondiging.
Steltman publiceert veel (gewoon bijna dagelijks) op Facebook, ik neem aan dat deze tentoonstelling ook daar wel zal worden aangekondigd voor diegene die geĂŻnteresseerd zijn.

1 like

Nee. Op uitnodiging

2 likes

Dank voor je bericht. Wordt gewaardeerd! :+1:

1 like

Uiteraard graag gedaan!,

1 like

Hey ik ga 1-12 naar jou toe Wouter. Wij hebben zo’n invite nodig, dan gaan we de boel op stelten zetten daar! :woman_cartwheeling:

Is er weleens iemand hardhandig uit een PP tentoonstelling verwijderd omdat hij dronken was en bij elke dame op leeftijd riep; “Ha! Een Patek-bips!”?

Nog niet.

Dat is vast een fancy schmancy bedoening. Ik ga mijn Nikes oppoetsen.

4 likes

Je mag wel een jasje van mij lenen, komt goed.
Maar jij had toch nog een etentje daarna?

1 like

Patek Roemmoll. Rolex mottuh hebbe​:rofl::watch:️:ok_hand:

1 like

:joy: Ik krijg dat jasje niet aan denk ik, maar jasjes genoeg, thanks :kissing:

Yes, maar daar kan ik ook een lunch van maken en daarna bubbels bij PP. The sky is the limit :sunglasses:

Alleen denk ik niet dat we een invite krijgen. Mocht het wel zo zijn doe ik mijn Casio om.

2 likes

Bij de Oger daar om de hoek lopen ze ook altijd in te korte broeken. Als je gewoon doet of dat zo hoort is er niks aan het handje. :+1:

Ik ga morgen even bellen. Doe ik ook mijn casiootje om en gaan gaan we met jouw Micra. Dan maar hopen dat ze valet parking hebben.

1 like

:joy: :+1:

I love it when a plan comes together.

1 like

Wat jammer dat de voorstelling op uitnodiging is. Toch bedankt voor het laten weten @Riddler.

1 like