Patek philippe voor 3600 of toch niet?

36000 denk ik :wink: en volgens mij heb je hem dan nog voor een redelijke prijs…

foto’s zijn echt, je krijgt vast iets ander of niks gestuurd.

Dit soort advertenties zie je ook vaak met Apple Mac Pro’s. Na contact met de verkoper blijkt het product zich dan opeens in Italië of Griekenland te bevinden. Of je dan even het geld in ‘escrow’ wil sturen, dan stuurt hij de Mac en geef jij het geld vrij (right…).

Dit alles uiteraard in vertaalmachine-Nederlands…

dan vraag je toch of je langs kunt komen kan dat niet weetje genoeg een email en die vraag is beantwoord

Ok ik heb bericht terug gehad.

dit was mijn bericht naar haar

Dit is een reactie van een bezoeker van http://www.tweedehands.net.
Dit is een reactie op Patek Philippe 2005, Rare!!! *3600euro, te bezichten op http://sieraden.tweedehands.net/horloges/patek-philippe-2005-rare-3600euro.html

goedenmorgen
Even een vraagje over de PP.

Is deze geheel orgineel?. En zo ja is deze dan ook compleet met alle papieren en toebehoren?

Gr

dit kreeg ik terug

Subject: Reactie op advertentie "Patek Philippe 2005, Rare!!! *3600euro"
Date: Tuesday, December 15, 2009, 9:34 AM

Hallo,

Ja, het is een originele Patek Philippe en het zal komen met originele doos en papieren. De prijs is 3600 euro.

Thomas

dusssssss!!!

kep zn Email ,maar dat is een hotmail adres

Voor zo’n bedrag zal persoonlijke overdracht en een bezoek aan de juwelier om op echtheid te controleren dan toch ook geen probleem zijn ???

Wel als het horloge normaal 36000 euro kost

Weet je al wat je gaat doen?

Ik probeer een “best case scenario” te bedenken, maar kom niet verder dan een hele reeks scenario’s die allemaal in aanmerking zouden kunnen komen voor de titel “worst case scenario”. Nothing good can come of it, imo. Als je met 3600 euro cash naar een woonwagenkamp gaat word je waarschijnlijk beroofd en opgegeten door Dobbermans. Als Thomas een lief oud vrouwtje is zul je in de knoop raken met je geweten en vermoed ik dat zij de koop kan ontbinden op grond van verkopersdwaling (maar ik ben geen jurist).

ik heb in navolging van zijn reply het volgende mailtje gestuurd

Subject: RE: Reactie op advertentie "Patek Philippe 2005, Rare!!! *3600euro"
To: xxxxxxx@yahoo.com
Date: Tuesday, December 15, 2009, 11:36 AM

Thomas

Is de Patek ook te bezichtigen voordat ik tot aankoop overga?
Er is tegenwoordig zoveel nep te krijgen,dat ik wat huiverig ben geworden om direct via een plaatje tot aanschaf over te gaan.

mvg

Dit kreeg ik terug de text spreekt voor zich.


Hallo,

Ik wil dat je weet dat ik ben uit het land nu en ik zal weer voor de kerst, maar ik kan het verzenden naar uw thuisadres in Max komen. 3 werkdagen. Al de transactie zal worden gedaan door de rederij, dus … er is niets aan de hand. U stuurt het geld aan de rederij en ze zullen het geld storten in een veilig fonds tot u zal ontvangen en inspecteren de wacht en pas daarna zal samen met u te houden, zal het bedrijf geeft mij het geld, op deze manier zowel de zullen we ons veilig zijn. Dus … laat het me weten zodra je definitief besluit.

Thomas

Hey ,die reactie van Thomas is zeker ook bewerkt met een vertaalprogramma.:smiley:
Dat hij het land uit is komt natuurlijk omdat de politie achter hem aanzit.:+

Volgends mij heeft Thomas nog nooit een PP van dichtbij gezien.

SNEAKY BASTARDS

zal wel een nigeriaan op een zolderkamertje zijn met een labtop en een yahoo vertaal programma

Precies wat ik zei, dus…

O ik vin persoonlijk dat dit bes goed overkom, en zou egt glijk ingaan op deze mooie horlooge…:)o:+

wilco Schreef:

zal wel een nigeriaan op een zolderkamertje zijn
met een labtop en een yahoo vertaal programma

Hebben ze wel zolders in Nigeria? :#

:+