Patek Phillipe Nautilus 5711

Het horloge heet Nautilus, dus wat denk je? Je kan er gerust mee zwemmen.

Maar je zou gek moeten zijn om dat te doen. Eén keertje mee over wat schelpen schuren en je bent 5k kwijt.

Echt niet. Het is er voor gemaakt dus waarom niet gebruiken? Nautilus, Aquanaut, no problem voor het zwembad. Geen schelpen, wel betonnen muren dus beetje uitkijken helpt wel…

2 likes

Ik zou echt te veel “bezittersstress” hebben, de bedragen involved zijn wat té.

Was op VTM niet vt4= was een met donkere dial. Inderdaad ongedragen. Verkoper zei: dit soort horloges blijven alleen maar stijgen in waarde. wachttijd voor deze was 5 tot 7 jaar. Ik denk vandaar de hoge prijzen. Ergens op een site staan ze aan 80000 eurokes.

Goed naar het Patek marketing team geluisterd :wink:

Er komt vast wel weer een laagconjunctuur waarbij juweliers hard worden getroffen. In 2012 hoefde je maar 3-6 maanden te wachten voor een blauwe 5711.

List is nu 27K dacht ik.

Helemaal mee eens. Net zo armoedig als naar een belastingparadijs verhuizen omdat je niet genoeg geld verdient om in NL je belasting te betalen.

Dat je geen horloge koopt dat een dag na de aankoop 50% van zijn waarde verliest begrijp ik. Maar de hele dag kijken of je horloge alweer een eurotje meer waard is geworden doet m.i. af aan het draagplezier. Hobby´s kosten nou eenmaal geld.

1 like

Ik wil nog wel eens wat door rouleren in mijn collectie. Ik vind het oprecht erg leuk om te zien dat mijn 116610LV npg steeds aan het stijgen is in waarde. Geniet er daar naast niet minder van wanneer ik hem om de pols heb. Want ik draag ze wel allemaal!

Neen, op 4TV, het staat zelfs nog op hun site.

1 like

Rijker dan je denkt is met staf Coppens, daar komt een hele meute met al hun gevonden schatten naar toe, jij bedoeld het programma stukken van mensen met de PP nautilus
gr roel

Was wel inderdaad op Vier, dus het is 1:1 LOL

Speelt Luc Appermont het hard in Stukken van Mensen?

Luc Appermont

©

VIER

03/02/2019 12:28-Luc Appermont wil het onderste uit de kan halen.

Maandagavond kan je op VIER kijken naar een nieuwe aflevering van Stukken Van Mensen. In Hasselt zitten opnieuw vier experten klaar om zaken te doen in aflevering 2 van Stukken van Mensen. Boris, Patrick, Paul en Sofie zijn het ondertussen gewend om voor de camera’s te onderhandelen maar qua televisie-ervaring kunnen ze niet op tegen de eerste verkoper van de dag: Luc Appermont. Appermont is al meer dan 40 jaar een televisie-icoon en hij komt – toevallig of niet - een 19e-eeuws Russisch icoon verkopen. Al is het stuk niet van hem zelf: “Ik sta hier eigenlijk voor mijn 90-jarige vriendin Yvonne Henneco, de allereerste zangeres op Vlaamse televisie. Ze heeft veel gereisd na haar actieve carrière en van overal heel wat mooie, waardevolle spullen meegebracht.” Luc is vastbesloten om er een goede deal uit te slepen en wil koste wat het kost het laatste woord.

Week na week passeren er in dit programma de meest aparte voorwerpen en dat is morgen niet anders. Zo kunnen de experten een Patek Philippe Nautilus kopen. Dit exclusieve uurwerk is de Rolls Royce onder de sportuurwerken en er is een wachtlijst van enkele jaren. Het is een unieke kans om net zoals Brad Pitt de trotse eigenaar te worden van zo’n bijzonder uurwerk. Eén ding is zeker: het gaat wel stukken van mensen kosten.

Daar is ook helemaal niks mis mee, Willem, maar of je dit ook graag via sbs 6 met de wereld wil delen betwijfel ik.

1 like

Komt het niet door het goedkope geld die je lenen kan ?
Wat ik me afvraag is wat de prijzen gaan doen in de volgende crisis, volgens mij deed het niet veel in de vorige crisis maar toen was de markt ook niet zo opgezwollen als nu. Goud is goed in tijden van crisis maar een horloge totaal niet lijkt me, je kan het niet in kleine stukjes opdelen om er brood van te kopen. Mensen hebben dan ook totaal andere dingen aan hun hoofd dan een statussymbool, vraag en aanbod blijft dan tussen de rijken en de bedrijven.

Buy the dip.

Nu de markt zo volstroomt met allemaal investeerders zal een horloge altijd wel iets waard zijn tijdens een crisis.

Lekker goud blijven kopen. De prijs stijgt gestaag.

Haha daar heb je een punt :wink:

1 like

Hij blijft fraai.
Jammer dat je oordoppen nodig hebt bij dit horloge.

1 like

Haha ja. Die rotor maakt meer lawaai dan die van een Miyota 9015. :joy:

1 like

Stoort me totaal niet. Wanneer ik mijn oor op het horloge leg kan ik trouwens niet zien hoe laat het is…

Dat doe je toch ook gewoon op je telefoon?
Merendeel van de PP kopers zijn 50+. Die horen sowieso minder goed dus hebben er wellicht ook minder moeite mee.

4 likes