Patek service

De keiharde wereldwijde omzetcijfers suggereren dat akelig veel mensen eten bij de Mac al vele jaren akelig lekker vinden. Daar kan kwalitaria nog niet tegenop boksen.

1 like

Mickey D’s is gewoon ruk hoeveel mensen er ook heen gaan gaat dat niet veranderen. En een kwalitaria is een frituur die te duur is.
@topicstarter wel een gave Patek.

6 likes

Ach, de beste hamburgers maak ik zelf.

En die Patek is best geinig inderdaad.

Een goede Hamburger is simpel, broodje ( even insmeren met boter en toasten ) goed vlees, kropsla rijpe tomaat evt. rauwe ui en wat mosterd en mayo en augurk.
Alle verdere ingrediënten zijn pretentieus gelul.

2 likes

Hmmm. Grotendeels eens.

  • IJsbergsla in plaats van kropsla
  • Mayo, likkie mosterd, maar dan wel curry.
  • Rauwe ui, tomaat, augurk: Check. Graag extra augurk. :slight_smile:

En die bollen moeten gewoon ouderwets zacht zijn. Zeker niet italiaans, ciabatta, waldkorn, spelt of ander modern geleuter.

Als ik in restaurants burgers met pretentieus gelul zie ben ik in staat om nog liever bij de mac te gaan eten.

Hoe is dit on topic? TS: Gefeliciteerd met je prioriteiten in het leven. :+1:

1 like

Van Patek naar Mac… onderwerp… :thinking:

In ieder supertof dat ze het uurwerk dus upgraden! Nog nooit van gehoord maar dat mag wel voor dat :moneybag:voor een servicebeurt daar! Kan ie idd weer een aantal jaartjes vooruit tikken! :smile:

Kaas :cheese:!

1 like

Ik zal mij verder niet mengen in die discussie :joy:

Ik was zelf ook verbaasd toen ik te horen kreeg dat er enkele modificaties voorgeschreven stonden voor dit horloge. Ik denk dat het vergelijkbaar is met een terugroepactie waardoor het horloge nog beter loopt.
Het was niet goedkoop maar ook zeker niet duur, als ik bedenk dat het glas, kroon en pin waar de band aan vastzit ook als service vervangen zijn, denk ik dat het voor een dergelijk horloge absoluut meevalt. Prijzen zijn in ieder geval een stuk minder hoog dan bij AP.

1 like

Mooi dat je deze schoonheid zoveel TLC laat geven !
Vraag : hoe heb je die laatste foto gemaakt, zo zonder handen ?
Tip : na de volgende service naar de Burger King !

1 like

Volgens mij was hij daar echt niet alleen, zijn twee totaal verschillende handen.

aan @anon48992708EV zag hier net de opmerking voorbijkomen “geinig horloge”, voor mij is dit echt een dijk van een horloge, echt top horlogerie. Toffe reportage en geniet nog van uw horloge… :+1:

1 like

Ik denk dat je voor de reparatiekosten een leuke Rolex kunt kopen.

Is dat belangrijk? Voor een Big Mac Menu kun je ook een krat bier kopen. It’s all about priorities :rofl:

2 likes

Ik kom nooit bij de McDonalds. Kun je er ook een kratje Triple’tjes van kopen?

1 like

Ik zou toch voor de Patek-service kiezen, en voor Burger King !

3 likes

Hartelijk dank!

Ik moet bekennen dat ik fan ben van de kfc, helaas was die niet in de buurt :cold_sweat:

1 like

Hierbij nog iets duidelijkere foto’s:

11 likes

veel beter dan Mac (BK grilt de burgers echt) , maar probeer eens Five Guys (die bakken het vlees waar je bijstaat en zijn aardig aan het uitbreiden in NL )

1 like

Je mag wel wat meer foto’s van de achterkant plaatsen hoor! :wink::heart_eyes:

De truffelburger was wel lekker :joy:

3 likes