Patek service

Ik heb vandaag eindelijk mijn Patek weer op kunnen halen van de service. Niet alleen is er service uitgevoerd maar enkele modificaties vanuit Patek.
Ik heb even vlug wat foto’s gemaakt van de onderdelen die vervangen zijn. En uiteraard gevierd bij de McDonald’s.

35 likes

Wat hebben ze verandert?:grimacing::grimacing::grimacing:

We hebben een ontzettend leuke en uitgebreide uitleg gehad over wat er is gebeurd. Helaas Ben ik t meeste vergeten maar wat ik wel weet te vertellen is dat enkele onderdelen van een ander materiaal zijn.

5 likes

WoW, wist niet dat Patek bij een service ook onderdelen gaat upgraden.
Geweldig toch.
En nu opnieuw lekker jaren genieten :+1:

3 likes

De combi van Patek en Mac is apart :joy::joy::+1:

13 likes

Dat idd echt tof!:ok_hand:t2:

2 likes

Hij is ondanks de Patek toch heel gewoon gebleven :smile::+1:

3 likes

Iedereen heeft af en toe de behoefte om ‘‘lekker’’ bij de mac te eten, toch? :wink:

3 likes

Vermoed dat t noodzakelijk was vanwege slijtage, veroudering, ofzo?

Geweldig, dat zou ik dus ook doen :slight_smile:

2 likes

Nou nee. Dat spul van de Mac heeft niks te maken met een lekkere hamburger. Ga dan in ieder geval langs een Kwalitaria of een andere snackbar waar ze wel weten hoe ze een lekkere hamburger maken.

4 likes

Mooi dat die weer terug is, kun je er weer van genieten. :+1:

2 likes

Get outta here! :roll_eyes:

On topic:

Fijn dat de Patek er weer jaren tegen kan :+1:

5 likes

Nope

1 like

Geniet ervan. Altijd weer lekker als iets terug is. :+1::muscle:

1 like

En wat vind je van de Patek? Wat had je reactie geweest als hij met een Seiko Skx in een Kwalitaria zat?

Doe mij doe de Patek maar dan eet ik wel heel het jaar Mac :blush:

1 like

Ja, mijn opmerking was uiteraard niet naar TS maar naar Jappie. Iedereen moet helemaal zelf weten wat ze lekker vinden. Maar suggereren dat iedereen de Mac lekker vindt, gaat mij te ver.

Maar inderdaad, terug naar de Patek :+1:

2 likes

Het was echt top. Ze hebben zelfs de kroon geruild met een nieuwe kroon. Ik ben ontzettend tevreden over de service!

1 like

Je moet wat als je geld op is…:wink:

5 likes

Ja, want dat doet Jappie ook echt.

Ok terug naar de patek! Misschien nog wat close up foto’s? :face_with_monocle: