Patek

hallo,

Ik heb even rond op internet zitte kijken naar patek horloges. en op de tweedehands sites staan ze rond de 100 en 200 euro er op zijn dit dan namaak of is dat gewoon de prijsa van een patek

Namaak…
Beetje naief ook om te denken dat als echte 10000 euro kosten, ze tweede-hands maar 100 euro zijn.

ik had geen flauw idee wat ze nieuw koste dus vandaar deze vraag

Nieuwe neppers zijn zo rond de 150 euro. :slight_smile:

1 x zoeken op Google of www.Chrono24.com en dan weet je dat ze voor die prijs alleen maar echt kunnen zijn…

Wat natuurlijk wel erg is is dat mensen dus door de neppers geloven dat dit soort horloges zo veel/weinig kosten! En dat bedoel ik niet ten nadele van Scarface.

Stel je voor je weet niets van horloges en je vind (ik zeg maar wat geks) op zolder een horloge van bv Patek of Rolex of iets dergelijks. En je gaat eens op Marktplaats kijken wat zoiets nou waard is om 'm vervolgens te verkopen… Dan zou ik mij kunnen voorstellen dat je 'm dan ook voor 100 tot 200 euro op Marktplaats verkoopt… een echte!

Patek Phillip is een van de beste horlogemakers die een uiterste preciesie hebben. Daar zijn ze wereldberoemd door. Een Patek Phillip horloge kost al gauw € 8000,-. Dus ga maar na wat je voor 200 Euro hebt, nooit kopen.

Bedankt voor de reacties het is me denk ik nu wel duidelijk ik kende het hele merk niet omdat ik pas op dit forum zit

Bedankt voor de reacties het is me denk ik nu wel duidelijk ik kende het hele merk niet omdat ik pas op dit forum zit

nog even een vraag je wat is een betaalbare automaat aangezien ik nog jong ben moet het niet al te duur zijn

Hallo Scarface,

Een Seiko 5 bv (op marktplaats of monsterwatches.nl (van robbie409, een forumlid)) of bv een Vostok Amphibia op eBay (zenitar store).

Groeten, Tom Vreeken.

trouwens,
een patek die te koop staat is toch sowieso een fake ?
je wordt tenslotte geacht ze te bewaren voor de volgende generatie :slight_smile:

Bas

Hallo Scarface(?)

Een seiko5 is idd een leuke betaalbare automaat, deze mag ook zeker niet ontbreken in een verzameling.

Je kunt ook even doorsparen en een Tissot le Locle kopen of een Christopher Ward, daar zul je zeker geen spijt van krijgen.

Veel wijsheid gewenst in je aanschaf.

VrGr

Vincent

eingelijk ben ik opzoek naar iets met een vrij drukke wijzerplaat en een staleband

Misschien iets met M… Mmm… Mmmo… Mo… Mon… Mons… Mnstttt…rrr

?

Seiko Monster :wink:

www.monsterwatches.nl

Genesis

Inderdaad Henrik, Ik ken mensen die haast een kandelaar van +/- 10.000 euro aan de kant van de weg hadden gezet,…omdat ze geen idee hadden van de waarde etc,…Het komt voor. Heel jammer als die mensen het geld goed kunnen gebruiken.Aan de andere kant als het neit uitmaakt voor ze ,…wel weer leuk voor de morgenster die een gelukje heeft,…:wink: net als in de film ,…met Kerst

Ja maar dat is dan ook weer balen voor de koper… denk je dat je een nepper koopt, zit je ineens met een echte! :smiley: