Patrick arnaud

Ik heb een horloge gekregen een patrick arnaud.
Er ontbreekt een knopje en ik weet niet waar ik die kan krijgen.
Daarnaast heb ik geen idee wat zo`n horloge waard is.
Wie weet er meer van

de waarde van zo’n horloge is nul, het zijn horloge waarvan bij chronograaf modellen de chronograaf niet werkt want de wijzertjes zitten vast geplakt. Jammer dat hij stuk is zeker als je hem gerkegen hebt en hij op die manier waarde heeft…

Dus ik kan er maar beter niet in investeren door een knopje te gaan zoek of koste zoiets geen knoop en kan ik die overal krijgen. Het horloge weegt best wel iets en ik dacht dat toch om een goed uurwerk ging maar het is de schijn die bedriegt.
Het is een blauwe wijzerplaat en er staat idd chrono Steel en 7 bar in. De wijzertjes van de 3 kleine klokjes die erin zitten staan op 12 uur maar die vervullen dus geen functie als ik het goed begrijp. Als dat het geval is vraag ik me wel af waarom er dan eveneens 3 knopjes opzitten. ( min 1 dus)

Het horloge is niet zoals Master-Fan meld, compleet waardeloos hoor :wink:

het is een “merk” met een interessante naam die veel wordt gebruik in de relatiegeschenken wereld. Niet de moeite waard om geld in te steken om het weer aan de praat te krijgen, tenzij je er emotionele waarde aan hecht.

robbie409 Schreef:

Het horloge is niet zoals Master-Fan meld,
compleet waardeloos hoor

het is een “merk” met een interessante naam die
veel wordt gebruik in de relatiegeschenken wereld.
Niet de moeite waard om geld in te steken om het
weer aan de praat te krijgen, tenzij je er
emotionele waarde aan hecht.

Tijd heb je altijd, als je maar wil.

Tsja robbie409 ik wist niet zo goed hoe ik het pijnoos ging zeggen. Ik vermeldde nog wel de misschien emotionele waarde. dat van die vastgeplakte wijzertjes had ik anders maar mooi ggoed geraden :wink:

Dirk, doe eens een foto?

7 bar is erg speciaal.
En het raadsel van de knopjes intrigeert me ook wel.

Nou ik kan jullie geruststellen de emotionele waarde is ongeveer gelijk aan de bananenschil die ik zojuist in de vuilnisbak gegooid heb.
Ik heb gisteren van mijn broer gehad die bij een bedrijf werkt waar veel huisafval gericyceld wordt. Ik komen daar o.a. ook komplete inboedels binnen van huisuitzettingen enz.
Ik kan helaas geen foto laten zien en ik hoop dat je interesse voor de 3 knopjes sarcastisch bedoelt was. Ik had alleen heel even hoop dat ik een leuk klokje had maar helaas. Het klokje is best wel zwaar hebben ze het misschien verzwaard om het iets te laten lijken.