Petteflet

In mei 2022 een Baltic Aquascaphe van @Petteflet overgenomen.
Deal snel gesloten. Vlotte communicatie. Snelle en verzorgde verpakking. Horloge volgens beschrijving en in nieuwstaat (95/100). Geen slecht woord. Kortom een aanrader. Hij mag me nog contacteren mocht hij exemplaren in aanbieding hebben :slight_smile: :+1:

1 like

Voor mijn vakantie een leuke nieuw Vostok sub van @Petteflet overgenomen en deze heeft Patrick ook mooi op maat gemaakt voor mij, waarvoor dank Patrick.
Het horloge is geheel volgens de beschrijving van Patrick en gewoon nieuw, kan dus lekker jaren mee. Leuke gesprekken met Patrick gehad en snel een deal met hem kunnen maken tegen een mooie prijs. De Vostok vandaag binnen gekregen na de vakantie. Wat mij betreft is Patrick een aanrader die zich netjes aan de afspraken houdt. :ok_hand: :+1: :smiley:

1 like

Van Patrick heb ik een prachtige Breitling Colt mogen overnemen. Onder het genot van een bak koffie en over onze hobby gepraat te hebben was de deal zo gesloten. Zelfs de kleinste details over de staat van het horloge werden vermeld. In de toekomst zou ik zo weer zaken doen met @Petteflet. Bedankt!

1 like

Gisteren van @Petteflet een prachtige Tudor Date+Day mogen overnemen nadat een eerste gegadigde zich had teruggetrokken. Uiteraard erg blij mee en integer als tweede geïnteresseerde hem over te kunnen nemen. Deal was snel gesloten en even koffie drinken op het terras erg gezellig. Patrick is zeker aan te bevelen om zaken mee te doen :+1:t3:

2 likes

Van @Petteflet een prachtige Seamaster overgenomen. Snelle deal, horloge volgens afspraak, leuk relaxed gesprek. Precies zoals het “moet” :wink:

Oftewel een aanrader :+1:t3:

2 likes

Rubbere band van @Petteflet Patrick overgenomen. Snelle verzending en vlotte communicatie.
Zou zeker weer zaken doen!

1 like

Een setje bezel inserts en toebehoren overgenomen van @Petteflet, om mijn SKX verder te modden. Prettige en snelle communicatie, nette prijs en netjes verpakt.

Aanrader :+1:

Nogmaals dank Patrick!

Marijn.

1 like

ZGAN SKX009J1 overgenomen van @Petteflet
Scherpe prijs overeengekomen, snelle verzending en opnieuw een klassieker in mijn collectie.
Topper!

1 like

Tudor display van Patrick gekocht. Prettige communicatie en niets dan lof voor de verzorgde verzending! Zeker een aanrader!

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @Petteflet

Goede communicatie, en snelle afhandeling op de glutenvrije voedselbeurs :expressionless:

Aanrader :+1:t2:

2 likes

Gisteren een prachtige Omega Seamaster gekocht van @Petteflet. Afgesproken bij van der Valk en onder het genot van een kopje koffie (getrakteerd door Patrick) over de hobby, horloges en wat nog meer gepraat. Horloge was exact zoals in de advertentie beschreven en kreeg er enorm veel interessante weetjes bij!

Al lang op zoek geweest naar dit klokje als een eerste ‘luxury watch’ en nu voor een goede prijs in nieuwstaat met Patrick de deal kunnen sluiten. Heel blij met de aanwinst. Voorlopig verlaat hij de pols niet :wink:

1 like

Mooie Steeldive van @Petteflet overgenomen. Eerste dag na het eerste contact al bezorgd! Fijne communicatie en blij met de kans dit horloge over te hebben mogen nemen.

1 like

Deze fraaie Seadweller van @Petteflet overgenomen onder genot van koffie! Kan het zeker aanraden. Alles klopt.

3 likes

Borealis band van @Petteflet overgenomen. Snelle deal, snelle en nette verzending, top!

1 like

@Petteflet heeft vorige week mijn datejust overgenomen onder het genot van een paar bakjes koffie en een leuk gesprek over de hobby. Daarnaast vond ik het erg tof om zijn speedmaster te bewonderen (misschien toch iets voor mij ooit?:blush:).

Zeer correcte en prettige overdracht. Patrick is een betrouwbare partij om zaken mee te doen!

2 likes

Tot nu toe heb ik heel fijne ervaringen met HFers als het gaat om (ver)kopen; sympathiek, snel, correct.
Ook met de verkoop aan @Petteflet hetzelfde, :100: %plus!
Graag weer en hopelijk is post.nl secuur… :crossed_fingers:t3::face_with_peeking_eye:!
Ook HF weer bedankt.

2 likes

Patrick bedankt voor de deal vandaag.

Ik vond het een prettige afspraak, je bent een betrouwbaar HF Lid om zaken mee te doen.
En bedankt voor de drankjes :coffee:

1 like

Snelle deal en communicatie, top verzonden. Bedankt!

1 like

Vanavond een gave en bijzondere Breitling over mogen nemen van @Petteflet. Vriendelijk ontvangen en gezellig over de hobby kunnen praten. Horloge in topstaat zoals beschreven. Duizend maal dank en wellicht tot ziens! :+1:t3:

1 like

Horloge mogen verkopen aan Patrick.
Niks dan lof. Open en eerlijke communicatie.
Reageerd vlot.
Aanrader!!

1 like