Petteflet

Ecozilla aan Patrick aka @Petteflet verkocht.
Horloge-Forum betrouwbaar en dat bleek weer door de snelle reacties en betaling.
Nu hopen dat ie morgen arriveert want dan wordt het warm van de zonnestralen en kunnen ze allebei genieten!!

1 like

Net alsof ik bij een juwelier ben geweest, top!

:star::star::star::star::star:

2 likes

Ik was op zoek naar een Seiko duiker en Patrick had net toevallig eentje liggen die hij eventueel wilde verkopen. De deal was snel beklonken en voor ik het wist had ik het horloge binnen en om de pols! Top verkoper dus, absoluut een aanrader :+1:

@Petteflet bedankt voor de fijne overdracht! :pray:

1 like

Deze week een Citizen duiker overgenomen van @Petteflet voor een hele scherpe prijs.
Kwam bomb proof verpakt aan en bij openen van de omdoos was zelfs het horloge als cadeau verpakt. Leuke geste.

Communicatie heel vriendelijk en snel verzonden.
Absoluut een aanrader.

1 like

Supermooie Seiko van @Petteflet overgenomen zeer snel binnen en zeer mooi en goed verpakt Aanrader


1 like


Zeer correcte omschrijving van alle (nauwelijks vindbare) veegjes. Ken genoeg mensjes die dit als 100/100 zouden hebben verkocht.

Would buy seller again !

1 like

@Petteflet heeft van mij een horloge overgenomen. Alles helemaal top gegaan. Reageert snel, betaald snel…

Doe maar zaken met deze jongen! Dat komt wel goed.

1 like

Een mooi horloge van @Petteflet overgenomen.

Na wat twijfels over het formaat en wat foto’s te hebben ontvangen van toch de knoop doorgehakt en het horloge van @Petteflet overgenomen en dit was zo geregeld.

Het horloge kwam aan en was super leuk ingepakt , in cadeau papier wat een verassing!:grinning:

Al met al goed zaken te doen met @Petteflet , de communicatie ging snel en soepel.

Echt een aanrader!

1 like

Onlangs een Seiko overgenomen van @Petteflet
Prachtig verpakt! Niet van nieuw te onderscheiden horloge voor een correcte prijs.

10 uit 10! :raised_hands:t4::raised_hands:t4:

2 likes

Uncle Seiko bandje overgenomen. Mooi en compleet. Snel verzonden.

1 like

Patrick, @Petteflet , heeft een bandje van mij overgenomen.

Erg prettige communicatie en vlotte afhandeling!

Zeker een aanrader! :+1:t2:

1 like

Een heel mooie Seiko tuna overgenomen van @Petteflet .
Deze heeft nooit in het blauw gestaan maar Patrick wist dat ik al even op zoek was naar deze en was zo vriendelijk om me te contacteren of ik interesse had om de zijne over te nemen.
De deal was snel beklonken en ben de tuna bij hem thuis komen ophalen.
Altijd leuk om mede liefhebbers te ontmoeten.
Dank je Patrick voor de vriendelijke ontvangst en de fijne deal

1 like

Horloge verkocht aan Patrick. Erg prettig contact en super snelle financiële afhandeling! Any time again!

1 like