Onlangs een horloge van Petteflet gekocht, snelle deal en goede communicatie. Bij ophalen nog een leuk gesprek gehad.
Ik heb mijn Vostok aan @Petteflet verkocht. Dat was een aangename en vlotte deal, plus een leuke kennismaking. Graag tot een volgende keer!
Afgelopen weekend een zoekertje geplaatst voor een Squale 1521 green ray, waar vervolgens Patrick @Petteflet snel op reageerde.
En zo was er snel een deal gemaakt, zo snel zelfs dat het horloge vandaag al per post arriveerde, keurig en degelijk verpakt!
Patrick bedankt voor de mooie deal, wie weet nog eens een volgende👍
Klassieke dresswatch bij Patrick gescoord, was niet zijn ding, dus - goeie prijs en snelle deal. Lekkere cake ook nog, aanrader ![]()
Ontzettend sympathieke @Petteflet zojuist mogen ontmoeten voor de overdracht van zijn Studio Underd0g, een horloge uiteraard compleet naar verwachting. Helaas ivm verplichtingen thuis niet kunnen inhaken op het bakje koffie dat me werd aangeboden, maar een bijzonder prettige ontmoeting en het zal geen verrassing zijn dat ik Patrick enorm aan mag raden. Nogmaals bedankt!
Horloge verkocht aan Patrick @Petteflet - snel en vriendelijk contact, hij kwam helemaal naar mij toe en super vriendelijk. Aanrader!