Mooie Seiko Chrono overgenomen van @Patries, super snel en goed geregeld, topper!
Een G-Shock GW-M5610 van @Patries overgenomen. Hele snelle deal,vlot verzonden en dus snel in huis. Keurig netjes verpakt en een prettige communicatie. Nog bedankt.
Leuke deal gemaakt met @Patries, vlotte communicatie en alles netjes volgens afspraak. Daarnaast ook gewoon gezellig over horloges gekletst, top dus!
NEGATIEVE ervaring met @patries.
Ze had een Rolex te koop aangeboden via het blauwe gedeelte. Ik heb een goed bod gedaan (erg dicht bij de vraagprijs), en ze heeft dit bod schriftelijk geaccepteerd. De koop was dus gesloten. Er restte slechts de overdracht.
Tot mijn verbazing, en ondanks dat deze overeenkomst wettelijk bindend is (staat ook duidelijk in de voorwaarden vermeld door @jur), is deze dame van gedachten veranderd, om toch maar niet te verkopen.
Totaal onacceptabel. Dit gedrag is horlogeforum onwaardig. Als de koop gesloten is, kun je je als verkopende partij niet zo maar terugtrekken.
Ik had het horloge al aan iemand beloofd, en kon deze belofte dan ook niet meer nakomen.