Pattini Straps only (Poolse Bandenmaker)

Het leven kan soms zo simpel zijn hahaha! Prima suggestie dat heb ik gedaan. Direct gevraagd of ze ook een wat meer vintage-correcte racing strap kunnen maken met een 2-1-2-1 kleine gaatjes configuratie. Ik ben benieuwd:)

2 likes

Zo, strap nr. 4 is binnen. Ben niet helemaal tevreden over de combi, maar er komt vast wel een ander horloge voorbij die hem beter past :thinking: :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Dat is misschien een beetje een punt met die dikke lederen straps. Dressy gaat iets er niet van worden. Terwijl als je dit in een VC of Zenith EP stijl zou uitvoeren dan zou dat super chique staan

1 like

Yep, daar heb je een punt :+1:.
Voor dit horloge zal ik tzt Ko eens benaderen en hem vragen om een nubuck bandje te maken.
Ben benieuwd voor welke band jij uiteindelijk kiest voor je DS1.

Edit: deze combi is al een stuk beter:

1 like

Op dit moment iets wat helemaal zo gek nog niet staat

1 like

Toen ik ze nog had, dikke plakken goed leer! Dat was gelijk ook het nadeel, je moet er echt wel het horloge voor hebben. En toen ik ze kocht via watchbandcenter hadden geen taps toelopende modellen.

1 like

Nog steeds niet :grinning_face_with_smiling_eyes:. Al zitten ze schijnbaar wel in de planning.
Die Orient Star blijft trouwens ook prachtig :ok_hand:
Heb je die nog?

Nee, prachtig horloge en dat vind ik nog steeds maar ik neig meer en meer naar kleinere en slankere horloges

1 like

Dank voor de tip, heb er zojuist één besteld👍

1 like

Deze heb ik ooit gehad. Gekocht via uhrenbandversand. Zeer dikke en stevige band. Heb ‘m graag gedragen. Maar daarna bleek dat ik geen 22mm’s meer had.

Was op m’n eerste automaat… begin van de hobby. Ik mis’m welleens.

1 like

Is ook een heerlijk horloge om mee te beginnen (en past nog steeds goed in iedere verzameling :+1:). Is daarnaast een echte banden verslinder.

Ik ben benieuwd, net mijn eerste bestelling geplaatst!

1 like

Wil hier toch eens een poging wagen gezien de goede ervaringen, iemand toevallig een kortingscode over? :smile:

2 likes

Ik heb er geen gevonden. Hopelijk komt hij binnenkort binnen.

1 like

Deze besteld voor mijn Laco.
In het zwart.
Super dat je - tegen een kleine meerprijs- ook kan afwijken van de standaard maten.

2 likes

Levertijd iets langer dan 10 dagen, ik heb 'm nu 23 dagen geleden besteld, maar hij is onderweg. Verder vind ik dat geen probleem, maar wel goed om te weten voordat je een bestelling plaatst :wink:

3 likes

Die van mij is ook nog onderweg idd.

1 like

Hier ook nog in de wacht, had ik met Polska post laten verschepen, volgende keer de courier optie…….
Wel snel met reageren op alles, vragen enz.

2 likes

30 dagen later en ik heb een prachtige mooie band binnen!

Ik ben erg tevreden over hoe de band aanvoelt. Kan het een ander zeker aanraden!

4 likes

Ziet er top uit :ok_hand:
Hier nog even op de kokosmat liggen tot de mijne binnen is :wink:

1 like