Paul Picot Yachtman 3 Classic Zwitserse Kwaliteit!

Onlangs overgenomen van een gewaardeerd forumlid maar helaas moet hij door omstandigheden weer vertrekken. Mooie kwalitatief goede zwitserse duiker!

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Paul Picot
C-Type Yachtman 3 Classic
Diameter: 43mm
Leeftijd: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): sept 2023
Factuur en/of certificaat: geen doos en geen papieren, elke keuring toegestaan.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Rubberen band(nieuw), leren band, stalen band met extra schakel
Verzendkosten of afgehaald: ophalen heeft de voorkeur in Eindhoven
Conditie (krassen, werking etc): mooie kast en stalen band en loopt mooi! Minimaal haarkrasje op glas ter hoogte vd 6, ik meld het gewoon maar.
Soort uurwerk en kaliber: Calibre PP1700
Vraagprijs: 1100 euro

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).


7 likes

5 likes

Up en dare to make a nice serious offer!

Up en een pricedrop naar 999 euro. Wie durft deze adverturewatch aan te schaffen.

Ik overweeg ook een ruil. Liefst met een Oris evt. Maar alleen zwitserse merken.

Up. Doe es een mooi aanbod!

Heeft echt niemand oog voor deze prachtduiker!

Upperdepup! Verwen jezelf met deze prachtduiker voor de kerst en doe es een goed serieus bod!

1 like

Echt niemand! Doe een leuk serieus bod en draag met kerst een prachtwatch!

Pricedrop 949 euro. Kom op mensen dit is een mooie toolwatch!

899 euro Pats!!!

1 like

Uppurdepup 849 euro

Weer een mooie dag upje. Hij is nog steeds beschikbaar! Een paar biedingen gehad maar nog niks interessants. Hij gaat niet weg voor een habbekrats! Dit is een mooi degelijk zwitsers horloge van een gerenommeerd merk. Dus pak je voordeel mensen!

799 euro vooruit mensen, dit is een mooie vakantiewatch!

Upje voor deze kanjer!

Ik snap er niks van! Geen aandacht voor deze supermooie duiker! Waarom? Omdat er geen Rolex, Omega of Breitling op staat. Mensen dit is een zeer kwalitatieve goede en mooie duiker. Dat voel je zodra je hem om je pols hebt, de ideale vakantiewatch. Doe een mooi bod en ervaar dit zeer ondergewaardeerd horlogemerk en je word aangenaam verrast!

1 like