Paul

Een horloge verkocht aan @Paul. Prettige, vlotte communicatie en snel geregeld.
Bedankt Paul en tot een volgende keer!

1 like

Altijd gezellig met @Paul , meerdere keren f2f duistere dealtjes gesloten, Ik ga weg met Bandjes of Skx parts en kom thuis met een Plantje of Centjes,

Wij houden koffiedrinkend de economie draaiende :crazy_face:

2 likes

Vanmogen een horloge mogen verkopen aan @Paul. Fijne communicatie en zeer snelle betaling. Nu moet ik mijn deel nog waar maken (hij gaat morgen op de post, Paul).

1 like

Horloge band verkocht aan @Paul, prettige vlotte communicatie en geld stond snel op mijn rekening. Keurig even bericht dat de band goed was aangekomen. Top :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Paul , fijn communicatie en geld stond snel op mijn rekening. Alles wat hierboven geschreven staat klopt. Bedankt voor een fijn transactie Paul.

1 like

Horloge verkocht aan @Paul. Hele snelle en soepele deal. 's Avonds afgesproken, zodat het allemaal binnen nog geen halve dag geregeld was. Paul is een heel vriendelijke HF-er. Bedankt Paul!

1 like

Vlotte transactie met @Paul, graag tot nog eens Paul :+1:

1 like

Seiko jubilee band aan @Paul verkocht.
Comminicatie en afhandeling perfect.
Wat mij betreft een :+1: voor Paul!

1 like

Prima zaken gedaan met @Paul, betaling soepel, communicatie vlot

1 like

Zaken doen met Paul, @Paul, is een aanrader. Goede communicatie en dito afhandeling.:+1:

1 like

Horloge verkocht aan Paul, zeer vriendelijke en vlotte communicatie. Aanrader! veel plezier met je nieuwe aanwinst @Paul :+1:

1 like

Horloge overgenomen van Paul, zoals altijd prettig zaken doen! Fijne communicatie, snelle verzending en goed verpakt. :+1:t3:

1 like

Bezelinsert verkocht aan eayden.
Snel tot deal gekomen, meteen betaald en netjes een berichtje bij ontvangst.

1 like

Horlogeband verkocht aan Paul. Goede communicatie en betaling.

1 like

Horloge verkocht aan Paul. Goede communicatie en komt zijn afspraken na. +1

1 like

Gisterochtend een deal gemaakt met @Paul Paul. Een paar uur later stond het geld op mijn rekening, gelijk verstuurd dezelfde middag en vandaag heeft hij het pakket in ontvangst genomen.

Super snelle deal, prettige communicatie. Zeer fijne ervaring! :+1:t3::smiley:

1 like

Dikke duim voor Eaden als koper :+1:

Prettig contact en vlotte afwikkeling, aanrader :slight_smile:

1 like

Horloge verkocht aan @Paul, prettige vlotte communicatie en betaling. Fijn forumlid om zaken mee te doen :+1:

1 like

@Paul kocht een horloge van mij, dat was een heel aangename ervaring, dus ik kan hem alleen maar aanraden :slight_smile:

1 like

Bandje verkocht aan Paul (@Paul), dat ging vlot en héél erg prettig! Aanrader.
Dank en veel plezier ermee. :ok_hand:

1 like