Paul

@Paul heeft meegedaan met mijn inkoopactie en heeft de meeste bandjes besteld! Net als met alle andere participanten verliep de communicatie soepel en betaalde hij bijzonder snel!

Wederom hartelijk dank!

1 like

Seiko verkocht aan @Paul.
Hele aardige man.
Top koper. :+1:

Veel plezier ermee Paul.

1 like

Net een erg leuke ontmoeting gehad met Paul, die een vintage duikertje van me heeft overgenomen. Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan Paul @Paul naar grote tevredenheid! :smile: :+1: Direct een concreet en respectvol voorstel, uiterst snelle betaling en verder bijzonder vriendelijk contact. Warm aanbevolen! :blush: :ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan @Paul.
Hele prettige ervaring mijnerzijds :smiley::+1:
Vriendelijke HFer
Snelle betaling en een berichtje van ontvangst. Top dus :ok_hand:
Bedankt voor het vertrouwen Paul en tot de volgende :love_you_gesture:

1 like

Deze week mijn Glycine aan @Paul verkocht vlotte afhandeling!

1 like

Paul a.k.a. @Paul kocht onlangs een prachtige klok van me.
Prettige communicatie en een snelle deal (op afstand).
Bedankt :ok_hand:t2:

Just to be clear, dat was deze: 17) 🔒 Pagani Explorer GMT (Pepsi) op jubilee - NIEUW! (inmiddels een @Dao hommage.)

Ik heb die Tudor niet jongens! :smile:

2 likes

Paul, @Paul, heeft een horloge van mij gekocht; snelle actie, nog snellere betaling en fijne communicatie. Zeker een aanrader!

1 like

Weer een uitstekende ervaring met Paul alias @Paul.

1 like

Invicta 1953 verkocht aan Paul (@Paul). Zowel het contact als de rest van de transactie verliepen uitermate soepel :+1:

1 like

Paul was op zoek naar een Precista PRS18. Ik had er nog een die stof lag te happen. In een prettige communicatie tot een overdracht gekomen. Kan hem enkel aanraden. Veel draagplezier!

1 like

Hier ook een goede ervaring met Paul.

Betaling was binnen 1 minuut binnen en communicatie was meer dan goed :slight_smile:

@Paul tot de volgende :slight_smile:

1 like

Een horloge verkocht aan @eayden. Fijne gezellige vent die zijn afspraken nakomt. :+1::+1::+1:

1 like

@Paul kocht één van mijn horloges. Hele soepele deal, alles goed en snel verlopen. Het moest altijd zo gaan.

1 like

Leuke Vostok verkocht aan @Paul. Prettige communicatie met enthousiaste koper en snelle betaling :+1:

1 like

Deze week heeft @Paul een horloge van mij overgenomen en dat was een prima ervaring :ok_hand:t2: Vlotte en vriendelijke communicatie en de betaling was ook snel in orde gemaakt.
Zeker een aanrader, wellicht tot een volgende keer!

Groet, Matthijs

1 like

Afgelopen week een horloge aan @Paul verkocht.
Prettige en vlotte communicatie, ook de betaling was snel geregeld.
Top Paul! Bedankt!

:star::star::star::star::star: Dikke aanrader!

1 like

Al heel wat positieve reviews voor onze @Paul en daar mag weer eentje aan toegevoegd worden! Ik had de eer om het eerste “exclusieve” horloge aan Paul te mogen verkopen. Had ik dat van te voren geweten dan had ik er natuurlijk een klein spektakel van gemaakt, maar nu moest hij het met een kartonnen doos en bubbeltjesplastic doen :see_no_evil:

Vond het een zeer prettige deal en contact. Alles vlot en soepel verlopen. Was zeker voor herhaling vatbaar!

1 like

Ook ik heb een positieve ervaring met @Paul. Het is dat we weinig tijd hadden, anders was het zeker nog gezelliger geworden.
Paul heeft vanochtend een horloge van mij gekocht. Paul is een uiterst vriendelijke man, komt z’n afspraken na en communiceert op een prettige manier. Vlotte deal zonder poes pas. Zeker een dikke aanrader👍

1 like