PaulC

Vandaag heb ik een horloge verkocht aan @PaulC en ik moet zeggen, het kan niet beter verlopen zijn!

Hij wou liever geen verzending via PostNL (kan ik iemand ook niet kwalijk nemen natuurlijk), dus halverwege in de buurt van Antwerpen afgesproken. Na een aangename babbel en een goeie koffie hebben we de transactie gedaan. Altijd leuk als je kan verkopen aan een echte liefhebber.

Dus samengevat: communicatie top, aangenaam contact, man van zijn woord, aanrader! :+1:

Thanx illewoare,
Het was idd top geregeld en het horloge, een Tag Heuer Cal.6, in mint condition!
Alles ging zoals afgesproken, onder het genot van een kopje koffie gezellig gekeuveld.
Zeer aangenaam en als kers op de taart uiteraard dit mooie horloge!

Fijn zaken gedaan met Illewoare, een aanrader voor een ieder op dit Forum.:grinning::+1:t4:

Dit horloge, ook onder het genot van een bakkie koffie, overgenomen van Paul. Een zeer vriendelijk en enthousiast horlogeliefhebber!
Een heel gezellige en aangename overdracht. @PaulC dank voor het horloge, ik zal er van genieten.

Graag gedaan Kees, geniet ervan!

1 like

Maandag heb ik een horloge overgenomen van Paul. Dit verhaal heeft echter een bijzonder lange voorgeschiedenis: In Augustus 2019 reageerde hij per PB op een uitspraak die ik ergens had gedaan over mijn verkochte Baby Tuna SRP639. Die had ik in 2017 de deur uit gedaan, maar zoals altijd had ik spijt.

Nu had ik wel interesse, maar ik was op dat moment totaal afgeleid door de ziekte van m’n moeder en wat dingen op het werk. Paul en ik hebben sindsdien onder het mom van wat er in het vat zit verzuurd niet altijd contact gehouden. Hij is een zeer geduldig man.

Na de begrafenis van moeder kwam kerst, maar tussen kerst en oud en nieuw probeerden we steeds spijkers met koppen te slaan. We hadden nu al zo lang contact dat we het het liefst face to face af zouden wikkelen.

Uiteindelijk, na meer dan een paar telefoongesprekken (die uitliepen) en wat pogingen rond Amsterdam, hebben we elkaar dan voor een rap bakje koffie in Eindhoven ontmoet, en hebben we de transactie afgerond.

@PaulC, het was bijzonder gezellig, en de hele totstandkoming van dit gebeuren is zo’n verhaal geweest dat ik nou al binding met dat horloge heb. Prachtig man, het was een leuk avontuur. :slight_smile: :+1:

Het genoegen was geheel wederzijds, Chris!
Jammer dat we niet meer tijd hadden, maar dat gaan we zeker goedmaken.
We gaan nog een lekkere cappuccino samen drinken wanneer we wat meer tijd hebben.
Bedankt Chris voor de gezelligheid en uiteraard veel plezier met je horloge gewenst.
Ik ga je nog zien!!:wink::+1:t4:

Bulova van @PaulC gekocht.
Deal was snel rond, top verpakt en het horloge in nieuwstaat :grin::+1:
Paul bedankt!

Top Peter, prettige communicatie!
Geniet van de Bulova!
Bedankt. :+1:

1 like