Paulfrank94

Mooie wijzerplaat van jelle @paulfrank94
Overgenomen.
Snel verzonden en goed verpakt
Nu nog in de daydate laten zetten
Bedankt

1 like

Speedmaster Pre Moon van @paulfrank94 Jelle gekocht. Wees niet bevreesd! Jelle is een betrouwbare vent bij wie je met een gerust hart kunt kopen. Doe het vooral face-to-face, want het is leuk kletsen met Jelle over horloges! Aanrader!

2 likes

Van Jelle @paulfrank94 een Speedmaster gekocht. Het horloge ziet er goed uit, en heeft kortgeleden nog een service gehad.

Communicatie was top en snel dus kon ik hem de volgende dag al ophalen!

Jelle, Bedankt!

Via het HF in contact gekomen met @paulfrank94 en een ruilkoop gedaan tussen zijn exactus chronograaf en mijn 14 k Tissot. Fijne communicatie en product zoals omschreven. Helaas gezien de afstand geen persoonlijk contact geweest.

Horloge gekocht van @paulfrank94 wat goed bevallen is. Communicatie is prima, ik ben goed op de hoogte gehouden omtrent verzending.

Prima transactie, zou het zo weer doen.

1 like

Jelle,

Bedankt voor de Venusa @paulfrank94 .

Horloge was zeker zoals omschreven.

Netjes verpakt en veilig verzonden.

Ralph

1 like

Omdat Jelle voor een vriend van hem 6 digit daydate schakels zocht met elkaar in contact gekomen.
Na korte onderhandeling en enkele foto’s zijn kant op sturen vandaag afgesproken om de schakels face to face over te dragen.

Toen Jelle hier was kwamen we er achter dat 2 vd 3 schakels van een 5 digit waren. Ik wist dit echter niet omdat ik ze van de verkoper los er bij had gekregen en ze nog nooit uit de doos waren gekomen.
Een ontzettende klote situatie dus omdat Jelle er ook nog eens een flink eind voor heeft moeten rijden.
Samen tot een oplossing gekomen waar hij voor een sterk gereduceerde prijs 1 6d schakel en 1 5d schakel afnam.

Ondanks dat er geen opzet in het spel was voelde ik me er knap lullig bij. Jelle ging er begripvol en coulant mee om.

Aanrader dus!

4 likes

Weer twee horloges van Jelle @paulfrank94 overgenomen. Zoals altijd gezellig over horloges gepraat en een betrouwbaar adres om afspraken mee te maken. Tot de volgende keer

1 like