Paulfrank94

Een donkerbruine vintage strap voor mijn Breitling, omdat mijn leren Breitlingband totaal versleten was, en ik een stalenband niet mooi vindt op de navitimer ben ik op zoek gegaan naar een vervanger, deze keer geen merkband, maar wel een stuk stoere handmade degelijkheid van mooi materiaal.
Leuke communicatie en aan compleet naar wens, aanrader.
Hartelijk dank aan Jelle.

4 likes

Ik kan me hier bij aansluiten. Recent een horlogebandje besteld bij @paulfrank94 en het resultaat mag er zijn! Helaas is het betreffende horloge bij de fabriek voor een garantie issue, dus ik kan het nog niet showen. Foto’s volgen!

1 like

Ik heb van Jelle een mooi horloge overgenomen. Communicatie ging vlot, en nabetaling laat in de middag is Jelle naar huis gegaan, alles ingepakt en nog op tijd het pakketje ingeleverd zodat het klokje de volgende dag al in huis had. Aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Jelle (@paulfrank94) heeft voor mij een bandje gemaakt, fijne vlotte communicatie.
Leer van de band op aanraden van hem gekozen en dit is beter uitgepakt dan ik had gehoopt.
Past perfect, zeker een aanrader.
Jelle Bedankt!

1 like

Ook hier een positieve ervaring met Jelle (@paulfrank94).
Custom-made strap besteld.
Fijne communicatie en tevreden met het eindresultaat. De strap staat heel gaaf.
Aanrader!

Ik heb net een prachtige datejust overgenomen van Jelle met veel genoegen. Niet alleen was alles keurig zoals hij beschreven had maar hij was ook erg open om een leuk gesprek over horloges te voeren. Daarnaast kreeg ik nog een door hem gemaakt bandje erbij. Ik zal zeker graag in de toekomst nog zaken met @paulfrank94 doen!

Heb een mooi handgemaakt vintage bandje ontvangen van Jelle, ziet er goed uit en netjes afgewerkt. Duim omhoog :+1:

3 likes

Kort geleden een prachtige Sinn 104 van Jelle overgenomen. Bij de Sinn zaten 2 prachtige handgemaakte straps. Vlotte communicatie en een aardige gast!

Geweldige vintage Zenith bij deze verkoper gekocht. Snelle afhandeling en zeer vriendelijk!

Een Omega-uurwerk type 1164 aan Jelle (@paulfrank94) verkocht. Deze was volgens de leverancier geserviced, dus ik bood hem alszodanig op HF aan. Echter… dat bleek volgens zijn horlogemaker een fabeltje te zijn.

In heel goed overleg met Jelle heb ik een restitutie afgesproken, want de leverancier wil geen vergoeding betalen (wel het uurwerk ruilen, maar dat was al te laat, de horlogemaker was er al aan begonnen).

Beiden deden we daarom wat water bij de wijn en hebben de kosten voor de “nieuwe” beurt min of meer gedeeld. Kijk: zo komen we er op HF altijd weer uit.

Jelle: tot een volgende keer en ik zie graag je NA een keer verschijnen :wink:

5 likes

Erg tevreden over aankoop Rolexbanden, bedankt @paulfrank94 !

Horloge overgenomen van Paulfrank94 voor een zeer schappelijke prijs, voorzien van een fraaie, door hem zelfgemaakte band. Dik tevreden over de afhandeling en niet te vergeten het horloge zelf. :smiley: Kortom, een modelverkoper!

1 like

Horloge overgenomen van @paulfrank94 (Jelle). Vlotte deal, aardige kerel, aanrader!

1 like

Een Omega Genève overgenomen van Paulfrank94. Prima omschrijving die voordeed aan de staat van het horloge. Buiten Jelle zijn schuld om heet PostNL het aangetekende pakketje veel te laat afgeleverd.
Jelle heeft vlot en correct e.e.a. Afgehandeld.

1 like

Een omega cal. 285 gekocht van Jelle, prima aflevering! Vlotte communicatie, reageert altijd snel op berichten. Netjes.

1 like

Een prachtige vintage Rolex Datejust overgenomen inclusief een voor mij op maat gemaakte leren band (en de classic jubilee idem).

Jelle is ook echt een aanrader als je op zoek bent naar een mooie horlogeband, dus mocht je iets bijzonders zoeken, contact hem. Ik heb tenminste gelijk een volgende band besproken. De mate van zorgvuldigheid die hij hanteert maken zijn banden echt hun geld waard. Daarnaast even zitten ouwehoeren over mooie horloges en heeft ie mij direct lekker zitten maken voor een omega speedmaster die hij ook droeg… mmm wellicht een volgende aankoop, want vond m verrassend mooi…

Kortom: met Jelle kan je gerust zaken doen!

1 like

Twee Breitling gespen overgeomen van Jelle.
Gespen zien er goed uit en de prijs was meer dan redelijk.

Had per ongeluk teveel geld overgemaakt , de volgende dag werd dat netjes teruggestort.
Aanrader :vulcan_salute:

1 like

Speedmaster linkjes overgenomen van @paulfrank94.
Vlotte en heldere en aangename communicatie, goed verzending.
Aanrader!
Bedankt Jelle :pray:

1 like

Mooi Breitling gesp overgenomen, snelle communicatie en goed verpakt ontvangen. Prima koop!

1 like

Vandaag deze schitterende vintage jaren 60 Omega doos van Jelle/@paulfrank94 overgenomen voor de Seamaster 600 136.011 van mijn opa. Prettige en vlotte communicatie en afhandeling. Tevens gezellig over horloges lopen kleppen. Zeker een aanrader! :blush::+1:

2 likes