PaulRush

Een horloge verkocht aan @PaulRush.
Vlekkeloos verlopen.
Goede communicatie en supersnelle betaling.
Perfect om zaken mee te doen.
Bedankt Paul!

1 like

Vandaag heb ik een fijne deal gesloten met Paul. Hij bood mij in een Gezocht-topic een fraai horloge aan waar ik naar op zoek was. Dezelfde dag nog hebben we een afspraak gemaakt voor een bezichtiging. Paul is enorm netjes op al zijn horloges. Ook de bewuste Citizen zag er werkelijk als nieuw uit. Bovendien was de gevraagde prijs reëel.

Paul is een echte liefhebber en absoluut een aanwinst voor het forum. Echt een aanrader om zaken met hem te doen :+1: :smiley:

1 like

Vanmiddag met Paul afgesproken voor mijn eerst Van der Valk deal. Paul was zo attent om mij tegemoet te rijden. Hij is een erg vriendelijke man. In de advertentie wordt het horloge goed beschreven.

Mooie ontmoeting gehad met Paul en een erg nette en complete Longines VHP van hem overgenomen.

Leuk om een andere HF-er te ontmoeten.

Bedankt Paul en succes met de verzameling.

1 like

Onlangs afgesproken met @PaulRush ivm de overname van een prachtige Sinn 556a.
Horloge was, zoals door Paul omschreven, in nieuwstaat.
En de prijs was heel redelijk, daar hebben we niet over hoeven onderhandelen.
Paul en ik hebben bij de dezelfde werkgever gewerkt, dat geeft dan wat extra gespreksstof en een leuk extra verhaal bij het horloge.

lang verhaal kort: prettig en vertrouwd zaken doen met Paul, aanrader. :ok_hand:

1 like

Horloge gekocht van @PaulRush. Paul bezorgt de pakjes denk ik stiekem zelf, want het horloge was binnen 24u al binnen. Kwam completer dan compleet binnen met extra bandjes en alle toebehoren. Communicatie verliep fijn en vlekkeloos.

Zaken zijn met Paul snel geregeld, enorm aan te raden!

1 like

Horloge in goede orde ontvangen van @PaulRush :+1:
Fijn zaken doen met Paul :smile:

1 like

Horloge verkocht aan @PaulRush. Smetteloze en snelle communicatie, en vervolgens snelle betaling van Paul. Helaas was persoonlijke overdracht niet mogelijk, misschien een andere keer. Bedankt!

1 like

Gisterochtend een band gekocht van @PaulRush , hij is nu al binnen. En wat kan hij goed inpakken, mocht ik ooit een Rembrandt veilig willen versturen vraag ik jou om hulp :slight_smile:

Top!

1 like

Haha, geweldig, dank :+1:.

1 like

Horloge verkocht aan @PaulRush vlotte betaling en leuk contact. Aanrader!

1 like

Horloge gekocht van @PaulRush. Alles perfect. Ik sluit me aan bij mijn voorgangers: snel verstuurd en goed ingepakt! Daarnaast gewoon fijn contact. Dank!

1 like

Alweer even geleden een horloge overgenomen van Paul (soms duurt het even voordat je doorhebt hoe alles hier werkt :grimacing:) Ook mijn ervaring met Paul is zeer positief, fijne communicatie, snelle verzending, goed verpakt en het gekochte horloge in uitmuntende staat.
Kortom, een aanrader :+1:t2:

1 like

Fijn zaken doen met Paul! @PaulRush
Snelle communicatie en verzending en alles zoals beschreven. Van harte aan te raden :+1:

Bedankt Paul! :sunglasses:

1 like

Horloge overgenomen van @PaulRush.

Staat was zoals omschreven letterlijk als nieuw, nette onderhandeling over de prijs en halverwege de rit afgesproken om de overdracht te doen.
Vriendelijke man, leuk gesprekje en vlotte communicatie via PB.

:star::star::star::star::star: 5 sterren van mij

1 like

Gisteren een leuke ‘flitsdeal’ gemaakt met @PaulRush :ok_hand:t2:
Super snelle verzending en horloge exact als omschreven (nieuwstaat) :+1:t2:
Dus ook van mij 5* erbij :wink:

1 like

Fijn ‘zaken’ gedaan met @PaulRush
:star::star::star::star::star:

1 like

Een horloge verkocht aan Paul.
Alles vlot en fijn verlopen!
Bedankt Paul! :slight_smile:

1 like

Onlangs een horloge verkocht aan @PaulRush en dat was voor herhaling vatbaar. Prima zakendoen!

1 like

Vandaag een horloge gekocht van Paul.
Gekozen voor persoonlijke overdracht; prima ervaring en edn echte liefhebber :heart_eyes:
Communicatie verliep fijn en vlekkeloos.

Zaken zijn met Paul snel geregeld, enorm aan te raden!

Dankjewel Paul !

1 like

Horloge verkocht aan @PaulRush vlotte betaling en prima contact.
Mooie vond ik dat hij het horloge kocht voor een vriend , mooi gebaar :+1:t3:

1 like