Horloge verkocht aan @pbass.
Nette communicatie, snelle betaling en een berichtje bij ontvangst.
Ik heb deze deal met Patrick als prettig ervaren.
Horloge verkocht aan @pbass.
Nette communicatie, snelle betaling en een berichtje bij ontvangst.
Ik heb deze deal met Patrick als prettig ervaren.
Een horloge verkocht aan @Pbass.
Nette onderhandelingen en goede communicatie. Betaling was spoedig binnen en een mooi bericht toen het horloge ontvangen was.
Kan niet beter.
Veel plezier met de Eterna!
Horloge verkocht aan Pbass.
Vlotte duidelijke communicatie, snel betaald en goede smaak.
Simpel weg een aanrader!
Geniet ervan
Vlotte en correcte transactie met @Pbass! Vriendelijk en totaalbedrag werd in goed vertrouwen direct overgemaakt . Aanrader!
Bandje verkocht aan Patrick in België. I.v.m. de nieuwe verzendregels tussen landen binnen Europa, veroorzaakte dat nogal een issue. Niettemin, het is gelukt en beiden zijn tevreden. Toch is het niet een aanrader om goedkoop kleingoed naar het buitenland te sturen. Voortaan dus via pakketpost!
Vandaag m’n snelste verkoop ooit gedaan aan Patrick aka @Pbass. Snelle, efficiënte en vriendelijke communicatie en nog snellere betaling! Een absolute aanrader.
Veel plezier met de Bulova!
Ik heb een mooie ruildeal gesloten met @Pbass
Nette communicatie via de PB en verzending volgens afspraak.
Het horloge werd netjes verpakt en aangetekend verzonden. Bij aankomst bleek het horloge er zelfs beter uit te zien dan op de foto’s.
Prima zaken doen en voor herhaling vatbaar
Horloge verkocht aan Patrick aka @Pbass. Aardige kerel, vlotte communicatie en snelle betaling. Zoals het hoort dus. Graag nogmaals!
Horloge verkocht aan Patrick(@Pbass) . Vriendelijke en duidelijke onderhandelaar, mega snelle overboeking na akkoord en goede terugkoppeling van ontvangst van het horloge. Kortom, aanrader om horloge aan te verkopen en ik vermoed dus ook van kopen!