Gezellig met Peter, PDB, een uurtje zitten praten over onze passie en van hem een hele mooie The Citizen Chronomaster gekocht voor een goede prijs. Top ervaring!
Horloge verkocht aan @PDB, na wat PM over en weer. Dat was prima en bij mij thuis afgesproken om het horloge te bekijken.
Het horloge heeft PDBs keuring overleefd en de transactie was snel afgerond. Na deze goede horloge verkoop ervaring hebben we nog een leuk gesprek gehad over horloges.
PDB is wat mij betreft een top koper en zou de volgende keer direct weer een horloge aan hem verkopen.
Aanrader dus.
GS aan Peter verkocht na een heel prettige conversatie.
Snelle betaling en nu maar hopen dat de GS @PDB bevalt !
Aanrader, %
!
Ik heb een Citizen monocoque duiker van Peter overgenomen. Een mooie prijs, duidelijke communicatie en vriendelijk contact.
Item exact als omschreven en nog even dubbelchecken of alles naar wens was. Dikke 10 voor @PDB
Ook mijn ervaring met @PDB is supergoed. Ik heb een GS van hem overgenomen. Alles volgens het boekje, aanrader!
Ik was op zoek naar een horlogeband voor mijn Seiko. Peter heeft gratis deze op willen sturen, en zelfs de verzendkosten op eigen rekening willen nemen.
Ik kan mij natuurlijk niet beter wensen en mijn aanbeveling heb je!
Peter, nogmaals heel erg bedankt