Pebble Time Round

Gisteravond is de Pebble Time Round aangekondigd, wat vinden we ervan?

http://tweakers.net/nieuws/105436/pebble-presenteert-ronde-smartwatch.html

3 likes

Ziet er helemaal niet verkeerd uit. Leuk ding.

Niet echt mijn kopje thee.
Ben ook geen Swatch-fan.

Groet,
Arvid

Ik zal nooit ofte nimmer een smartwatch aanschaffen. Maar aan de ontwerpen ligt het in dit geval niet; die vind ik erg fris en vrolijk. Zal de link zeker doorsturen naar mijn vriendenkring.

Ik ben ook geen Swatch-fan, maar er is vast wel een markt voor, afhankelijk van de prijzen.

Zo te zien hebben ze nu wel “normale” bandjes, dus die kan je wat makkelijker wisselen dan bij het oude systeem.

Mijn beste,

Idem dito…:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Dit zou nog wel eens een smartwatch kunnen worden welke in mijn kistje beland. Uitstraling van een ‘normaal’ horloge en inderdaad met eventuele andere banden.

Ik vind het echt wat voor de dames .

Ik vind vooral het formaat jammer, 38.5mm doorsnede en dan ook nog de brede rand. Al is de rand begrijpelijk aangezien er gewoon een vierkant schermpje in zit.

We hadden t onlangs in n andere post ook al over, maar ik denk dat dit soort klokjes t swatch, tissot, seiko, etc in t segment v n paar honderd euro best moeilijk kunnen maken. Alleen weet ik niet of men over de 2 dagen power greserve gaan struikelen.

Ach kunnen ze alvast wennen voor als ze later n automaatje nemen met n gangreserve v 44 uur ofzo :slight_smile:

Zou niet mijn keus zijn.

Gaat het niet worden. De kracht van Pebble wordt in deze versie terzijde geschoven. 2 dagen (max) batterijlevensduur en niet waterdicht. Maar, de display is 180x180 versus 144x168 van de Pebble Time. Dat belooft een nieuwe generatie square Pebbles met een display van 180x210.