Pech met Omega Seamaster

Omega service center Brussel is een ramp. Had destijds ook een nieuwe Seamaster met problemen (gangreserve). Via de aankooppunt, officiele dealer, opgestuurd. Duurde veel langer dan normaal voordat ie eindelijk terug was. Bleek vervolgens dat er een andere band om zat (veel te kort) kennelijk verwisseld in repa. Na wederom terugsturen kreeg ik hem terug met mijn eigen band en zat de bodemplaat nog los (betreft hier een horloge met 600m waterdichtheid…). Heb het dezelfde dag ingeruild en wil nooit, nooit meer Omega!

1 like

Als een verkocht product ondeugdelijk is moet de verkoper het oplossen. Hoe hij dit oplost mag hij echter zelf kiezen, dit mag dus in de vorm van omruilen maar ook in de vorm van reparatie.

1 like

Misschien heeft een stagiaire getracht de case te openen en lekker uitgeschoten… nee grapje.
Denk dat het allemaal formeel is, en dat je je niet te druk hoeft te maken.

Aan Omega gevraagd altijd geslaagd , even geduld, en het komt helemaal in orde.
Dat is mijn ervaring.

Vandaag mijn horloge weer ontvangen. Ziet er prima uit, voor niets zorgen gemaakt gelukkig.

3 likes

Mooi, beter zo dan andersom :slight_smile:

Het ideaal moment om een fotootje te posten? :wink: Tgeeft wat kleur aan het topic!

3 likes

Men gaat er heus niet mee voetballen. Standaard tekst. Wel kijken of je je eigen exemplaar terugkrijgt.

Blijft toch echt een topper, zeker de blauwe versie. Geniet ervan!